MS Windows
briani 27239
Højreklik i startmenu
Fra : Bjørn Fosgerau Bech

Dato : 17-11-04 13:11

Hej!
Jeg har et problem med højreklik i startmenu.
Min computer er en 2000+, og jeg kører Windows XP.
Efter en geninstallation kan jeg ikke mere højreklikke i startmenuen.
Højreklik virker alle andre steder i systemet og i alle officeprogrammerne.
Jeg kan derfor ikke oprette genveje fra startmenu eller redigere, da
højreklik menuen ikke kommer frem.
Kan nogen hjælpe?
På forhånd tak
Bjørn

Fra : Frede Plesner Sørens~

Dato : 17-11-04 18:19

hvis du højreklikker på start og vælger egenskaber>menuen start>tilpas, er
der så hak i "aktiver træk og slip"?