"Custom" knap i værktøjslinie
Fra : Sparre

Dato : 25-11-04 09:44

Hejsa

Jeg har hentet PDFCreator (http://sourceforge.net/projects/pdfcreator/) og
den virker fint, men så var min tanke om man egentlig i Word kan lave sin
egen custom knap i værktøjslinien, som direkte "udskriver" via den
installerede PDFCreator "printer", har prøvet med makroer men det funker
ikke rigtigt.

Kan det lade sig gøre...

Det ville være fedt ikke at skulle ind og vælge printren hver gang man skal
udskrive til PDF

--
Sparre

Fra : Finn

Dato : 25-11-04 11:27

"Sparre" <christian@sparre.it> skrev i en meddelelse
> [...]
> egen custom knap i værktøjslinien, som direkte "udskriver" via den
>
> Det ville være fedt ikke at skulle ind og vælge printren hver gang man

Del opgaven i 2.

1 En makro der vælger den ønskede printer og dernæste printer ud
2. Lav en knap på værktøjslinien der aktiverer makroen. Højreklik på en
værktøjslinje, vælg tilpas., find makroen og træk den på værktøjslinjen.
Ændre udseende af knappen

Det virker fint hos mig

Fra : Sparre

Dato : 25-11-04 11:48

"Finn" <FinnNOMAIL@dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 2. Lav en knap på værktøjslinien der aktiverer makroen. Højreklik på en
> værktøjslinje, vælg tilpas., find makroen og træk den på værktøjslinjen.

Mange tak, det ser ud til at virke....

kan man vælge et icon fra en fil ? synes ikke der er nogen der passer
rigtigt...

--
Sparre