PPP på cd-rom/dvd
Fra : Søren Bo R. Henrikse~

Dato : 22-11-04 16:43

Jeg er i gang med at lave en Power Point Præsentation, som jeg meget
gerne skulle have til at kunne få afspillet i en dvd-afspiller så den
kan fremvises på et TV. Er der nogen der kan hjælpe mig på vej?

Med venlig hilsen
Søren Bo R. Henriksen

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-04 19:31

"Søren Bo R. Henriksen" <newsreader_6270@hotmail.com> wrote
> Jeg er i gang med at lave en Power Point Præsentation, som jeg meget
> gerne skulle have til at kunne få afspillet i en dvd-afspiller så den
> kan fremvises på et TV. Er der nogen der kan hjælpe mig på vej?
Ja, du skal have en DVD brænder, og nogle brændbare DVD skiver...
Hvis det er en speciel afspiller, kan du lige undersøge hvilke DVD skiver
den kan afspille.
Bjarne

Fra : Søren Bo R. Henrikse~

Dato : 22-11-04 21:24

On Mon, 22 Nov 2004 19:31:27 +0100, "bsn" <bsnsnabelaoncabledotdk>
wrote in <41a2301e$0$171$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> [...]
>Ja, du skal have en DVD brænder, og nogle brændbare DVD skiver...
>Hvis det er en speciel afspiller, kan du lige undersøge hvilke DVD skiver
Jeg har både brænder, skiver af hhv "-" og "+" format, samt
brænderprogrammer.

Med venlig hilsen
Søren Bo R. Henriksen

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-04 19:32

> [...]
> gerne skulle have til at kunne få afspillet i en dvd-afspiller så den
> kan fremvises på et TV. Er der nogen der kan hjælpe mig på vej?
Og selvfølgelig et DVD brænderprogram...
Bjarne

Fra : Jan Kronsell

Dato : 23-11-04 16:29

"Søren Bo R. Henriksen" <newsreader_6270@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg er i gang med at lave en Power Point Præsentation, som jeg meget
> gerne skulle have til at kunne få afspillet i en dvd-afspiller så den
> kan fremvises på et TV. Er der nogen der kan hjælpe mig på vej?

Dette er et citat fra John Langhans, produktansvarlig for PowerPoint:

PowerPoint does not have the built-in ability to save
presentations as video files or other video formats such
as DVD-Video and, even if it did, there would be
significant loss of interactivity (because DVD-Video and
PowerPoint slide show have very different capabilities in
this area) and loss of visual fidelity (DVD-Video
resolution is less than typical computer display
resolution and most television will not render colors the
same way that a computer display will).

Du er nok nødt til at anskaffe dig et 3. partsprodukt, for at få det til at
virke.

Se også her, inden du kaster dig ud i for meget:

http://www.soniacoleman.com/FAQs/FAQ00140.htm

Jan

Fra : master@wondershare.c~

Dato : 25-11-04 05:03

To convert PowerPoint to DVD or miniDVD and view them on TV
please go to http://www.powerpoint-to-dvd.com

PowerPoint2DVD Software
master@powerpoint-to-dvd.com

Any questions please email to support team
as : support@powerpoint-to-dvd.com
We'll try our best to help you!