overflow:auto og mellemrum i celle
Fra : Peter T.

Dato : 02-12-04 13:11

Jeg har en celle med overflow:auto og tingene fungerer umiddelbart helt
fint. Teksten i cellen er sat op med Justify, og her kommer problemet.
Teksten går helt ud til scrollbaren i cellen pga. Justify og her skal
jeg bruge lidt luft (ca. 10px) imellem tekst og scrollbar.

Hvordan gør jeg det?

--
"KVINDER PÅ CYKEL TÆNKER FANDME KUN MED RØVEN OG SKULLE SKYDES!!!"
Citat Peter T. efter at han var tæt på at blive majet ned af endnu en

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-12-04 13:32

Peter T. skrev:

> [...]
>Teksten går helt ud til scrollbaren i cellen pga. Justify og her skal
>jeg bruge lidt luft (ca. 10px) imellem tekst og scrollbar.

Sætter padding-right og padding-left til 10px i din css.

Evt. med inline-style
--
Knud

Fra : Peter T.

Dato : 02-12-04 13:48

Knud Gert Ellentoft leverede følgende historie fra de varme lande:

> Sætter padding-right og padding-left til 10px i din css.
>
> Evt. med inline-style

Tak, det var det, der skulle til. Det skabte kaos med en td style, men
det makkede til gengæld ret i min div style. :)