Scroll bar
Fra : Poul Erik Givskov

Dato : 27-11-04 17:25

Hej
Jeg er igang med at lave en ny hjemmeside hvor jeg anvender CSS, jeg vil
gerne høre om det er muligt at flytte eller hvis det er nødvendigt at lave
en scroll bar i selve content.

Den side jeg er i gang med er opbygget nogen lignende nedenstående.

div id="container">

mvh
PEG

Fra : Per Rasmussen

Dato : 27-11-04 17:29

Poul Erik Givskov wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> gerne høre om det er muligt at flytte eller hvis det er nødvendigt at lave

Du skal nok komme med et link for at gøre det lettere for hjælperne herinde.

PerR

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Poul Erik Givskov

Dato : 27-11-04 18:21

> Du skal nok komme med et link for at gøre det lettere for hjælperne
> herinde.
>
> PerR

> - Pædagogiske tutorials på dansk
> - Kom godt i gang med koderne

Jeg har ikke på nuværende tidspunkt et sted jeg kan uploade siden, og jeg er
heller ikke kommet så langt. Da jeg er ganske uerfaren med hensyn til CSS
udover div, tutorial jeg har prøvet, vil jeg bare gerne vide om en lang
artikkel skrevet i content kunne indeholde en scrollbar i højre side istedet
for at skulle anvende den scrollbar i viewport området, og derved få nogle
lange ubenyttede områder hvor menuen og link området er i henholdsvis
venstre og højre side.

mvh
Peg

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-11-04 17:56

Poul Erik Givskov skrev:

>Jeg er igang med at lave en ny hjemmeside hvor jeg anvender CSS, jeg vil
>gerne høre om det er muligt at flytte eller hvis det er nødvendigt at lave
>en scroll bar i selve content.

auto">
Indhold, hvor der vil komme en scrollbar, hvis bredde eller højde
fylder mere end 200px

--
Knud

Fra : Poul Erik Givskov

Dato : 27-11-04 19:43

> auto">
> Indhold, hvor der vil komme en scrollbar, hvis bredde eller højde
> fylder mere end 200px
>
> --
> Knud
> Topposter du svar, så ryger du på min ignoreringsliste.
> Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
> http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Hej
Tak for det. Det var lige det der skulle til.

peg