IE 6 og fejl på www side kommer der en lyd~
Fra : Thomas Pedesen

Dato : 02-12-04 17:15

ja hvis jeg kikke på en www side der har en script fejl eller nået.
så kommer den op med en lyd og en besked.

Der opstod en fejl under kørslen.

Linje : 325
Fejl: Tilladelse Nægtet

så kan jeg trykke ja eller nej
hvis jeg tryyke nej kommer jeg det rigtigt sted hen
men hvis jeg trykker ja så kommer jeg hen til noget der heder.

Just-In-Time Debugging.
hvad er det og hvorfor kommer den fejl frem.
kan man ikke slå det fra eller nået så den bare hopper hen hvor den skal
ligesom når man trykke NEJ.

Thomas

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-12-04 18:17

Thomas Pedesen wrote:

> ja hvis jeg kikke på en www side der har en script fejl eller nået.
> så kommer den op med en lyd og en besked.
>
> hvad er det og hvorfor kommer den fejl frem.

Den kommer, fordi der er en fejl i et script på siden. Fejlen er ikke
noget, du kan gøre noget ved. Men du kan slå advarslen fra. Du kan læse
hvordan på nedenstående link, hvor du desuden kan finde 32 andre tips og
tricks til Internet Explorer.

http://kimludvigsen.dk/tips-internet-ie.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en travl julemand på skærmen i form af Xmas Fred