Firefox: middleclick åbner ikke link i ny ~
Fra : Peter Linde

Dato : 28-11-04 17:53

En af de ting, som har begejstret mig mest ved Firefox, er funktionen med at
åbne et link i en ny tab ved at klikke på musens scroll wheel.

Nu har jeg fået ny pc og ny Firefox (1.0 UK)....og funktionen virker ikke
mere.

Gode råd efterlyses.

Jeg har prøvet at geninstallere Firefox - men uden held.

mvh

Peter

Fra : Jesper Krogh

Dato : 28-11-04 18:07

I dk.edb.internet.software.browser, skrev Peter Linde:
> [...]
> mere.
>
> Gode råd efterlyses.
>
> Jeg har prøvet at geninstallere Firefox - men uden held.

Du skal gå din muse-opsætning efter, det er helt sikkert konfigurationen
af musen der er sat til kun at være 2-knaps.

Jesper

--
../Jesper Krogh, jesper@krogh.cc
Jabber ID: jesper@jabbernet.dk

Fra : Peter Linde

Dato : 28-11-04 18:20

Verdensklasse!

Det løste problemet. Tak for det hurtige svar.

mvh. Peter