Problemer med annonce i ugeavisen.
Fra : "Finn L. Nielsen"

Dato : 18-05-01 07:58

Hej.

Jeg (min kone) har et lille problem med den lokale ugeavis.
Hun er nyopstartet fodterapeut, og er afhængig af at have en annonce i den
lokale ugeavis hver uge, som er bestilt til 1/2 år ad gangen.
Der har før været problemer med at de glemte hendes annonce.
Nu er vi så lige røget ind i en dårlig periode, hvor de har glemt den 3
gange på 6 uger, hver anden uge.

Så er spørgsmålet, kan man forvente nogen form for "erstatning" / goodwill
fra avisens side?? Eller er de helt uden ansvar??

De sidste gange er det aftalt at hun så får næste annonce til 1/2 pris, men
hun ville jo hellere annoncen i avisen.

En anden sjov lille ting, det er aldrig den anden fodterapeuts annonce de
glemmer, den er altid med.
Og når de glemmer hendes har de sommetider en af de andres (f.eks.
tandlægens) med to gange, mon de så skal betale for to annoncer.

Hvad kan man forvente af avisen??
Og kan man gøre noget for at den kan undgås??

Mvh
Finn.

--
http://www.klik1skilt.dk
Billige skilte på nettet.

--
Posted from [194.239.155.10]

Fra : Tien Cao

Dato : 18-05-01 09:01

"Finn L. Nielsen" <Finn.L.Nielsen@Migatronic.dk> wrote in message
Hej.

>Så er spørgsmålet, kan man forvente nogen form for "erstatning" / goodwill
>fra avisens side?? Eller er de helt uden ansvar??

Ja det kan man godt, det kaldes hvis for misligeholdelse af en indgåede
aftale.

Jeg vil forslå du sende indlægget til dk.jura, de er meget mere kvalificeret
til at hjælpe dig.

Tien Cao
cand. oecon.
"Køb en højtryksrenser"

Fra : Peter Grauslund Chri~

Dato : 18-05-01 15:48

"Tien Cao" <tcao1998@yahoo.com> wrote in message

[klip]

> Jeg vil forslå du sende indlægget til dk.jura, de er meget mere
kvalificeret
> til at hjælpe dig.

For fuldstændighedens skyld: gruppen hedder: news:dk.videnskab.jura

Hvorfor det?

/Peter

--
http://www.grauslund.com/