Hakket negativ tekst på mørk baggrund
Fra : Poul Westborg

Dato : 02-12-04 21:08

Hej hej

Jeg har lavet en Site med en mørkegrå baggrund, hvor der skal stå en
overskrift i hvid. Teksten har jeg lavet i Illustrator og konverteret til
gif-format i Golive. Men den er hakket at se på. Den ser fin ud i sort uden
baggrund.
Er der nogle af jer der har erfaring med dette?
På forhånd tak for gode råd.

Venlig hilsen
Poul Westborg

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 02-12-04 21:44

Poul Westborg wrote:
> [...]
> sort uden baggrund.
> Er der nogle af jer der har erfaring med dette?

Du skulle have sat antialias på, da du lavede teksten. Men spørg i
grafikgruppen. Der sidder grafikeksperterne.

Jeg sætter FUT til dk.edb.grafik

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Christian Kragh

Dato : 02-12-04 21:42

Poul Westborg wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> Jeg har lavet en Site med en mørkegrå baggrund, hvor der skal stå en
> overskrift i hvid.
Hvad er sidens adresse så vi kan se det???

Christian

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne