mount webdav med davfs2
Fra : Jesper Vels

Dato : 29-11-04 20:17

Hej

Jeg tror nok jeg har installeret davfs2 med ssl support, men når jeg
prøver at mount så får jeg fejlen:

Can't find pid file : /var/run/davfs0.pid
Error opening /dev/davfs0. Error no = 6
Probably, another mount.davfs is running.

Nogle der har en ide til hvad der går galt?

/Jesper Vels

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 01-12-04 09:10

On 29-11-2004 20:16, Jesper Vels wrote:

> [...]
> Error opening /dev/davfs0. Error no = 6
> Probably, another mount.davfs is running.
>
> Nogle der har en ide til hvad der går galt?

Hvis du har installeret den binære version fra http://dav.sf.net (med
kerne 2.6 support), er SSL vistnok ikke understøttet.

Jeg har kører en patchet davfs2, og det fungerer fint - du kan finde
patch'en her:

http://sourceforge.net/tracker/index.php?func=detail&aid=1010491&group_id=26275&atid=386749

Tonni Aagesen