sco.com hacked
Fra : Lars L. Christensen

Dato : 29-11-04 13:36

Tjae, det måtte jo ske...

www.sco.com og kig så efter på grafikken øverst :)

mvh
Lars

Fra : Kasper Dupont

Dato : 29-11-04 14:44

"Lars L. Christensen" wrote:

> Tjae, det måtte jo ske...
>
> www.sco.com og kig så efter på grafikken øverst :)

Er du sikker på at de er blevet hacket, der står jo
ikke andet end det de har sagt de sidste 2-3 år.

Hackeren kan i hvert fald ikke være slashdot læser,
for så ville der uden tvivl have stået: "All your
code are belong to us".

--
Kasper Dupont

Fra : Morten Guldager

Dato : 29-11-04 14:53

2004-11-29 Kasper Dupont wrote

> Er du sikker på at de er blevet hacket, der står jo
> ikke andet end det de har sagt de sidste 2-3 år.

Netop, SCO har bare tænkt sig at føre deres eget web-site som
bevis i sagerne om deres påståede ejerskab af Linux.

Og som vi alle ved at er information hentet på internettet
af højeste troværdighed.

/Morten

Fra : Lars L. Christensen

Dato : 30-11-04 10:48

Kasper Dupont <kasperd@daimi.au.dk> wrote in news:41AB27BD.8D613895
@daimi.au.dk:

> [...]
>
> Hackeren kan i hvert fald ikke være slashdot læser,
> for så ville der uden tvivl have stået: "All your

Tjae...

Set i lyser af gårsdagens lille intermezzo hos SCO.com, havde jeg så ikke
ret? :)

mvh
Lars

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 29-11-04 15:09

Lars L. Christensen wrote:
> Tjae, det måtte jo ske...
>
> www.sco.com og kig så efter på grafikken øverst :)

Subtilt touch med teksten på tavlen...

--
Steen Suder

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 29-11-04 19:51

"Lars" == Lars L Christensen <llc@dansketelecom.com> writes:

> Tjae, det måtte jo ske...
> www.sco.com og kig så efter på grafikken øverst :)

Hvad er jeg gået glip af? Lige nu får jeg bare en "Fedora Core Test
Page", så jeg antager at der er nogen der er ved at reetablere den
webserver.

--
/Wegge <http://wiki.wegge.dk>
echo mail: !#^."<>"|tr "<> mail:" dk@wegge

Fra : Christian Place

Dato : 29-11-04 20:14

> Hvad er jeg gået glip af? Lige nu får jeg bare en "Fedora Core Test
> Page", så jeg antager at der er nogen der er ved at reetablere den
> webserver.

Det er de nok, men billedet der var ændret på forsiden kan ses her:
http://www.heise.de/security/news/meldung/53734
Siden er på tysk, men det går vel også nok ellers så kan fisken
<http://babelfish.altavista.com/> vel klare det.

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 29-11-04 20:20

Anders Wegge Jakobsen wrote:

> Hvad er jeg gået glip af? Lige nu får jeg bare en "Fedora Core Test
> Page", så jeg antager at der er nogen der er ved at reetablere den
> webserver.

Kører du tilfældigvis selv Fedora? En kort overgang havde de vist vippet
DNS til 127.0.0.x.

--
Steen Suder

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 29-11-04 21:53

"Steen" == Steen Suder, privat <sfs_news_spam@suder.dk> writes:

> Kører du tilfældigvis selv Fedora? En kort overgang havde de vist
> vippet DNS til 127.0.0.x.

Det gør jeg, og ifølge min log har jeg ramt det rigtiger tidspunkt.

Fra : Kasper Dupont

Dato : 30-11-04 00:52

Jeg observerede tidligere i dag, at sco.com resolvede
til 127.0.0.2 men www.sco.com virkede stadig.