Halser efter vejret
Fra : Carsten Gravesen

Dato : 28-11-04 17:03

Hej Alle hunde eksperter )

Vi har en godt 5 mdr gammel carin hvalp, problemet er at hun kan
finde på at halse efter vejret, sådan lidt som hvis en hund trækker og
ikke rigtig kan få luft. Det står på måske omkring 10 sek. for så ikke
at være noget. Hvad kan det være ? Ellers er hun som hun plejer at
være, hun gjorde det også en par gange da vi fik hende, men der har
ellers været længe immellem. Jeg tror hun er forkølet for tiden, kan
det være i forbindelse med det ? Er der noget man kan gøre for hendes
forkøelse ?

Mvh

Carsten

Fra : Holm

Dato : 28-11-04 18:46

"Carsten Gravesen" <ca.gr1@newmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> finde på at halse efter vejret, sådan lidt som hvis en hund trækker og
> ikke rigtig kan få luft. Det står på måske omkring 10 sek. for så ikke

Hej Carsten .

Der kan være mange årsager til dette , af og til "blød gane " ...men jeg
står rent faktisk i samme situation , hvor jeg ikke lige har nogen
forklaring , begge mine hunde nyser og snøfter også meget for tiden , og
flere andre hunde i nabilaget gør det samme .
Jeg vil da gerne vide om der er nogen herinde der ved om der en virus i
omløb pt ??????

Mange hilsener Holm

Fra : Bettina

Dato : 30-11-04 13:04

Hejsa

Min Westie gør det samme....
Både halser efter vejret, hoster og nyser.
Jeg ringede til dyrlægen igår, og de sagde at det lød som almindelig
forkølelse, som også kan ramme hunde.
Jeg skulle bare holde øje med om det blev værre, og om hun får feber,
for så skulle jeg ringe igen.
Men indtil videre går det lidt bedre dag for dag.

Hilsen Bettina

Fra : Carsten Gravesen

Dato : 05-12-04 16:55

On 30 Nov 2004 04:04:00 -0800, BettinaFS@sol.dk (Bettina) wrote:

> [...]
>for så skulle jeg ringe igen.
>Men indtil videre går det lidt bedre dag for dag.

Hej alle

Det går meget bedere nu, men hendes forkøelse er også næsten væk.

mvh

Carsten