Andre ting
Fra : Zirfelt

Dato : 27-11-04 20:27

Hej igen.
Er der nogle af jer der kender nogle bøger med sjove øvelser. at vinke,
falde død om, åbne skuffer, osv. Jeg er ved at køre lidt træt i de "normale"
øvelser
En glad hilsen fra
Irene

Fra : Anita

Dato : 27-11-04 21:53

"Zirfelt" <zirfelt@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogle af jer der kender nogle bøger med sjove øvelser. at vinke,
> falde død om, åbne skuffer, osv. Jeg er ved at køre lidt træt i de

Hej Irene

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/db.nsf/docs/b4c5cba449a2c5bbc1256b3b0048b2ff

prøv på dyrenes beskyttelse
Det er godt nok under børnesiderne, men der er lidt af hvert.

Anita

Fra : malle-brok

Dato : 27-11-04 22:02

Hej

> Er der nogle af jer der kender nogle bøger med sjove øvelser. at vinke,
> falde død om, åbne skuffer, osv. Jeg er ved at køre lidt træt i de
"normale"
> øvelser

Kender du Maria Hanssons bog "min bedste ven" - der er en del tricks i

Hilsen
Carina

- - -
Min hund:
http://www.workingdogs.dk/malinois

Danske redningshunde
http://www.redningshund.dk

Danske redningshunde - I Aalborg...
http://www.redningshund.dk/aalborg/

Fra : Zirfelt

Dato : 28-11-04 11:09

Hej. Tak for jeres svar. Jeg har været inde og kigge på

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/db.nsf/docs/b4c5cba449a2c5bbc1256b3b004
8b2ff

Og

bøgerne vil jeg prøve at låne