demoner
Fra : Jensen

Dato : 27-11-04 09:32

Torben Søndergaard var i dag i studiet på TV-midtvest til en snak om sin nye
bog, dæmonuddrivelser og åndelige kræfter.

Det var TV-MIDTVEST NYT, der havde inviteret prædikanten. Anledningen var
den sene tids debat om præster, psykisk syge og dæmonuddrivelser. Torben
Søndergaard blev præsenteret som en mand, "hvis holdning til sagen var
klar."

"Det er ikke alle psykisk syge, der er påvirket af dæmoner," forklarede
Torben Søndergaard, "men en del af dem er. Og der står i Bibelen at de
kristne skal drive dæmonerne ud."

Det blev til en snak om den åndelige verden, kristnes rolle i den, dæmoner
og livet med Gud. Bogen, Livet som Kristen, der netop er udkommet, blev
citeret flittigt.

Du kan se hele udsendelsen på TV2-regionernes NET-TV. Torben Søndergaard
blev interviewet i slutningen af programmet TV-MIDTVEST NYT. Midt-Vest
nyt. 27:53

<<<<

Dagens bibelord fra http://JesusNet.dk:
"Se, din konge kommer til dig."
(Matt 21,5)
--
Hej fra Børge Højlund Jensen
Min ICQ 107634963

begin 666 RTEmagicC_ea9073df12.gif.gif
M1TE&.#EA$@`1`,0?`&%D9[[#T+*VN\7*U/[^_L;)S*2KQ*&EJZRSR+6[S#<Y
M/M+5VN/F\LS0V&-E:)^CJ+>[OZVRN&EL;W!R=5997I28G3T^06!B9;N_Q&UP
M<U]A9>OKZUQ?8L'&U<?+UZ^TNB'Y! $``!\`+ `````2`!$```6,X">.Q&B>
M8FFJ:.NN+Q$=SW-$[5P_%7<YF<-(QY,XC@`)I% 0R X5HV.R9&X*& A$\#EH
M) (F5DOFC@X*2F8RR3@`\'C\0Z ,%GB\IT'(XP$B`!X='0V$>Q8-BHJ 'P`,
M`Y&1D!:2D8T``9H,FIH*G9J8":.DHPJE"9@(JZRK"JT(F :SM+6UF'*YNB$`
!.P``
`
end

Fra : Lyrik

Dato : 27-11-04 16:38

Jensen wrote:

> "Det er ikke alle psykisk syge, der er påvirket af dæmoner,"
> forklarede Torben Søndergaard, "men en del af dem er. Og der står i
> Bibelen at de kristne skal drive dæmonerne ud."
+++++++++++++++++++++++
Hvem skal afgøre om folk er besat af dæmoner eller de har en psykisk
lidelse?
Man skal gøre sig klart at det ikke er frugtbart for en psykisk syg at få
påduttet dæmonbesættelse, fordi der er mangel på signalstoffer i
hjernesynapserne!

Jeg vil frækt hævde at der er flere dæmonbesatte blandt de ikke-psykisksyge
end blandt de psykisk syge!
Folk er besat af grådighedens dæmon, herskersygens dæmon, seksualitetens
dæmon, negativitetens dæmon og så videre!

Nu vil en som er besat af selvophøjelsens dæmon ,drive dæmoner ud af folk
med svage forsvarsmekanismer.-Smukt!! må jeg tilføje!

Hilsen
Jens

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 27-11-04 17:41

"Lyrik" skrev

> [...]
>
> Nu vil en som er besat af selvophøjelsens dæmon ,drive dæmoner ud af folk
> med svage forsvarsmekanismer.-Smukt!! må jeg tilføje!

Bedre kunne jeg nok ikke formulere det ...

Angående dæmon ( i stort som småt), se ...

3290 news:tW_nd.67477$Vf.3342988@news000.worldonline.dk
3308 news:m5pod.67998$Vf.3373637@news000.worldonline.dk

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 2000 Danish Kr. (around 300 US $), jump ...
3042 news:AUo6d.53392$Vf.2568978@news000.worldonline.dk