PCI Universal Serial Bus
Fra : Sten Axelsen

Dato : 26-11-04 18:24

Hej

Jeg har købt et bundkort: ASUS A7N8X-X
Jeg er ved at læse en gammel Windows 98 SE ind.
Der kommer et spørgsmålstegn i en gul klat ud for PCI Universal Serial Bus
Det skulle betyde, at jeg mangler driveren til denne. Jeg aner ikke, hvad
driveren hedder.
Hvor kan jeg få dette at vide.
Firmaet, hvor jeg købte bundkortet, er ret sløve.

Mvh
Sten Axelsen

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 26-11-04 19:20

Sten Axelsen <nospam@nets.dk> skrev 2004-11-26:

> [...]
> driveren hedder.
> Hvor kan jeg få dette at vide.
> Firmaet, hvor jeg købte bundkortet, er ret sløve.

http://www.asus.com.tw/support/download/item.aspx?ModelName=A7N8X-X

Hent USB driverne til win98 på ovenstående.

..... men de må da ligge på cd'en!?

Thomas

Fra : Sten Axelsen

Dato : 26-11-04 21:40

Hej Thomas

Firmaet leverede ikke CD'en med sammen med bundkortet!?!
De vil have extra fir CD'en.
Derfor har jeg den ikke.

Mvh
Sten Axelsen

Fra : Brian Lund

Dato : 30-11-04 03:21

> Hej Thomas
>
> Firmaet leverede ikke CD'en med sammen med bundkortet!?!
> De vil have extra fir CD'en.
> Derfor har jeg den ikke.
>
> Mvh
> Sten Axelsen

Kom bundkortet i kasse og med manual? (Og kabler eller andet) - For så har
de sgu snydt dig vil jeg mene...

Hvis du ikke kan finde driverne på Asus hjemmeside kan jeg måske lave et
image af CDen eller sende en kopi med posten... Hvis jeg kan finde mine CDer
igen ;)

Brian

Fra : K E Nielsen

Dato : 26-11-04 19:41