Hjælp til at finde et billede i en kildefi~
Fra : Koeffe

Dato : 24-11-04 18:20

Hej dav :)

Er der nogen der i kildefilen til denne side, kan finde URL'en til
baggrundsbilledet i den midsterste kolonne. Atså det blågrønne by-billede
hvor der står "boogie highlights"?:

http://www.dr.dk/skum/boogie/highlights/index.asp

--
Koeffe

Fra : Morten Fangel

Dato : 24-11-04 18:30

> Er der nogen der i kildefilen til denne side, kan finde URL'en til
> baggrundsbilledet i den midsterste kolonne. Atså det blågrønne by-billede
> [...]
Ja... har fundet det... ellers andet ;)

Kom med en ordenlig grund, det er ikke lovligt at "stjæle" billeder fra
sider, selvom man finder dem pæne...

Morten

Fra : Koeffe

Dato : 24-11-04 18:41

"Morten Fangel" <mfa@desi-dev.dk> skrev i en meddelelse

> Ja... har fundet det... ellers andet ;)

Oki, må jeg få linket?

> Kom med en ordenlig grund, det er ikke lovligt at "stjæle" billeder fra
> sider, selvom man finder dem pæne...

Jeg er mediegrafiker studerende og er igang med at opbygge mig en scrapbog,
som er en bog hvor man klistrer alt muligt ind man finder, der inspirerer
en. Det sker der altså ikke meget ved, at jeg gør. Det er kun til eget brug,
som inspiration i sammenhæng med en masse andet. Jeg har for nylig skrevet
en rapport om ophavsret på layouts/designs/billeder, så jeg kender godt
reglerne på det emne.

--
Koeffe

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-11-04 18:43

Koeffe skrev:

>Er der nogen der i kildefilen til denne side, kan finde URL'en til
>baggrundsbilledet i den midsterste kolonne. Atså det blågrønne by-billede
>hvor der står "boogie highlights"?:

Hvis du vil have billedet på din pc, så kan du da bare højrekikke
og vælge »gem baggrund som«.

Men ellers er det
http://www.dr.dk/skum/boogie/_grafik/frm/bg2.gif

Men husk nu, at du ikke må offentliggøre billedet på din egen
hjemmeside eller lign.
--
Knud

Fra : from south

Dato : 24-11-04 19:08

KGE skriblede.
"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev i en
meddelelse news:5uh9q01ffu2087kan7pj4s47img7pqq6a2@dtext.news.tele.dk...
> Koeffe skrev:

[snip]
> Men husk nu, at du ikke må offentliggøre billedet på din egen
> hjemmeside eller lign.
> --
> Knud

Rolig, helt rolig Knud. Drengen er kun startet på at finde ud af om man
bruger højre eller venstre hånd, når man skal sige goddag. Mvh Knud2