Sneproblem
Fra : inga schmidt

Dato : 24-11-04 16:19

Jeg har fundet et snevejr: ww.initiaweb.dk/julehilsen der virker
i IE.
Spørgsmålet er, hvad der skal til, for at det også sner i
FireFox? Jeg er næsten 100% ignorant hvad javascript angår, så
endelig ikke en indviklet løsning

--
Mvh Inga
www.initiaweb.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-11-04 16:36

inga schmidt skrev:

>Spørgsmålet er, hvad der skal til, for at det også sner i
>FireFox?

Virker i Mozilla, så mon ikke også i Firefox?

http://home13.inet.tele.dk/smedpark/sne/

Men der burde være noget nær dødsstraf for at bruge den slags,
for det sløver computeren meget, bruger det meste af cpu-kraften.
--
Knud

Fra : inga schmidt

Dato : 24-11-04 17:55

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> Virker i Mozilla, så mon ikke også i Firefox?

Næh, ikke hos mig i hvert fald?

> Men der burde være noget nær dødsstraf for at bruge den slags,
> for det sløver computeren meget, bruger det meste af cpu-kraften.

Ved det godt - det skal bruges til et 'julekort på nettet' som jeg
er 'kommet til' at love at lave.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-11-04 18:34

inga schmidt skrev:

>Næh, ikke hos mig i hvert fald?

Så prøv nogen af dem (tre første) på
http://search.freefind.com/find.html?id=6299074&pageid=r&mode=ALL&n=0&query=snow
--
Knud

Fra : inga schmidt

Dato : 24-11-04 21:39

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> Så prøv nogen af dem (tre første) på
> http://search.freefind.com/find.html?id=6299074&pageid=r&mode=ALL&n=0&query=snow

Tak skal du have - det virker bedre.

Fra : Peter