FF Live Bookmarks
Fra : Bent Birgersen

Dato : 23-11-04 16:59

Live Bookmarks i Firefox, hvad kan det bruges til? Har I nogle eksempler
jeg kan lære af?
Hilsen
BB

Fra : Carl Drud

Dato : 23-11-04 18:03

Bent Birgersen wrote:

> Live Bookmarks i Firefox, hvad kan det bruges til? Har I nogle eksempler
> jeg kan lære af?

http://www.mozilla.org/products/firefox/live-bookmarks.html

Ellers kig i tråden her fra i sidste uge:

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&threadm=cn5tne%242i81%241%40news.cybercity.dk&prev=/groups%3Fnum%3D25%26hl%3Dda%26lr%3D%26group%3Ddk.edb.internet.software.browser%26start%3D50

Carl

Fra : Bent Birgersen

Dato : 24-11-04 09:59

"Carl Drud" <carl.drud@myrealbox.com> skrev i en meddelelse
> Bent Birgersen wrote:
> Ellers kig i tråden her fra i sidste uge:

> [...]

Herligt, tak for det Carl. Det er jo genialt.
Men hvordan er det, opdaterer de sig selv automatisk, eller skal man gøre
det manuelt? -og hvordan? Jeg har bemærket at de bliver opdateret når jeg
lukker og så igen åbner firefox, men kan man ikke presse bogmærkerne til at
gøre det selv? -måske hver femte minut?
/BB

Fra : Carl Drud

Dato : 24-11-04 18:40

Bent Birgersen wrote:

> Men hvordan er det, opdaterer de sig selv automatisk, eller skal man gøre
> det manuelt? -og hvordan?

Jeg er ikke RSS ekspert, men mig bekendt sker det automatisk.

Carl