Problem med opdatering af UT2003
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-11-04 20:03

Hey

Jeg har d.d. købt UT2003 - Best of Atari dvs. jeg gætter på det er en
genoptryk.

Men jeg kan dælme ikke opdatere den via loki-update - jeg er nødt til
manuelt at kopiere filerne over i installations biblioteket. Det bevirker
at hvis jeg går ind i loki-update så tror den stadig jeg har den gamle
version installeret.

Dne brokker sig over at:

cannot handle file 'libc.so.6' with TLS data

Denne fejl kommer når den har pakket patchen ud og skal til at installere
den.

Nogle bud?

PS: Spillet virker fint nok men jeg kan dog ikke spille over nettet da den
ikke finder nogle servers... den finder 0 ved ALLE modes. Kan det have
noget med ovenstående at gøre eller er der noget andet galt der?

OS: Ubuntu 4.10 med nyeste nVidia-driver.

FUT er sat til dk.spil.computer.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-04 18:47

Jeg vil anbefale UT2004 da de fleste UT2003 spillere spiller dette nu og der
er kommet flere nye spillere til.

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-04 14:07

Prøve at opdatere via patch istedet for loki-update, det virkede fint på min
SuSE 9.0 PC. De forskellige patch er bare en "zip-fil" du skal udpakke i dit
ut2003 folder.