tekststørelseproblem ved pcbrug af lcd30to~
Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 22-11-04 19:47

ved ikke om dette er den rigtige gruppe men prøver lige

er jeg den eneste der har lidt problemer med at læse teksten på visse
hjemmesider i internet explorer efter jeg har flyttet min pc ind i
stuen til mit nye
lcd30tommer, og sidder jo nu 3meter væk i forhold til før hvor jeg sad
40cm væk ?

jeg har været inde i den der handikaphjælp i windows xp men enten
forstøres det så meget at man kun kan se 5 bokstaver på skærmen

eller også forstøres lidt af det kun, nemlig overskriften på siderne
og det der så står med små typer er ikke til at læse længere, hmm jeg
ved at min nabo har samme problem med sin plasma der også bliver brugt
som pc-skærm så skal man rejse sig op og stå foran skærmen hvis der er
noget man skal læse (

findes der ikke noget software der er
beregnet til dette problem, nemlig at man ikke længere sidder foran
sin pc med 40cm afstand men sidder med 3meters afstand ? noget
software hvor man kan justere tekststørelsen på en nem måde og
formindske den igen uden problemer, håber
meget at nogen kan hjælpe .

og nej jeg trænger ikke til briller, jeg ser helt fint

Fra : Michel Christensen

Dato : 22-11-04 21:24

Punish The Deed, Not The Breed. wrote:
> [...]
> formindske den igen uden problemer, håber
> meget at nogen kan hjælpe .
>
> og nej jeg trænger ikke til briller, jeg ser helt fint

I IE kan du vælge dropdown-menuen Vis > Tekststørrelse > Større / Størst

--
Best regards
Michel Christensen

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 23-11-04 18:03

On Mon, 22 Nov 2004 21:24:03 +0100, Michel Christensen
<invalid@account.here> wrote:

>I IE kan du vælge dropdown-menuen Vis > Tekststørrelse > Større / Størst

det har jeg prøvet men så bliver noget af teksten alt for stor, men
jeg fik et tip i en anden ng om at holde ctrl nede og dreje på rullen
på musen det er genialt, ellers tak

Fra : Michel Christensen

Dato : 23-11-04 21:01

Punish The Deed, Not The Breed. wrote:
> det har jeg prøvet men så bliver noget af teksten alt for stor, men
> jeg fik et tip i en anden ng om at holde ctrl nede og dreje på rullen
> på musen det er genialt, ellers tak

Hm, virker ikke her, i Internet Explorer
6.0.2900.2180.xpsp_sp2_rtm.040803-2158 under Windows XP, Service Pack 2.

--
Best regards
Michel Christensen