Hvilken version af Firefox er den DK versi~
Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 22-11-04 14:37

Jeg hentede i går den danske version af Firefox og installerede den.
Da jeg ville installere extensions, bliver jeg præsenteret med de
extensions jeg også fik med version 1.0PR, mens de to stk. engelsk
udgave af Firefox jeg bruger på andre maskiner får et helt andet sæt
extensions frem. Hvilken version er den danske udgave reelt?

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Jesper Krogh

Dato : 22-11-04 14:41

I dk.edb.internet.software.browser, skrev H.T Ohlsen:

> [...]
> udgave af Firefox jeg bruger på andre maskiner får et helt andet sæt
> extensions frem. Hvilken version er den danske udgave reelt?

Skriv "about:" i browserlinien og den fortæller dig hvilken version den
er af.

Jesper

--
../Jesper Krogh, jesper@krogh.cc
Jabber ID: jesper@jabbernet.dk

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 22-11-04 18:53

On Mon, 22 Nov 2004 13:40:41 +0000 (UTC), Jesper Krogh
<jesper@krogh.cc> wrote:

>Skriv "about:" i browserlinien og den fortæller dig hvilken version den
>er af.

Det har jeg prøvet, og der står 1.0, men ikke desto mindre synes
versionen stadig at ville ha' 1.0PR extensions?

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Carl Drud

Dato : 22-11-04 19:21

H.T. Ohlsen wrote:

> Det har jeg prøvet, og der står 1.0, men ikke desto mindre synes
> versionen stadig at ville ha' 1.0PR extensions?

Hvad med "about:config" og find "app.extensions.version" er value der
1.0 eller 0.10?

Carl

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 22-11-04 20:11

On Mon, 22 Nov 2004 19:20:36 +0100, Carl Drud
<carl.drud@myrealbox.com> wrote:

>Hvad med "about:config" og find "app.extensions.version" er value der
>1.0 eller 0.10?

Hvor finder jeg det? Jeg har kigget i "About..." uden held.

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Carl Drud

Dato : 22-11-04 20:19

H.T. Ohlsen wrote:

> Hvor finder jeg det? Jeg har kigget i "About..." uden held.

http://home19.inet.tele.dk/carl/Capture.png

P.S. Er der ikke noget i vejen med opsætningen i din Agent. Den laver
dobbelt "Re:"

Carl

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 22-11-04 21:15

>http://home19.inet.tele.dk/carl/Capture.png

Smart nok. Der står 1.0. Jeg er forvirret.

>P.S. Er der ikke noget i vejen med opsætningen i din Agent. Den laver
>dobbelt "Re:"

"It's not a bug, it's a feature". Jeg var ikke klar over at man kan
ændre det? Kan du gi' et fingerpeg?

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Carl Drud

Dato : 22-11-04 21:21

H.T. Ohlsen wrote:

> Smart nok. Der står 1.0. Jeg er forvirret.

Så må jeg melde pas.

> "It's not a bug, it's a feature". Jeg var ikke klar over at man kan
> ændre det? Kan du gi' et fingerpeg?

Det hjalp at nævne det Nu er problemet væk.

Carl