CSS: Tekstjustering i tabelceller
Fra : Kurt Hansen

Dato : 21-11-04 21:38

Jeg har en tabel med en prisliste på
www.towle.dk/kulturcenter-ostsalling/priser.html som ikke er så pæn.
Egentlig ville det være bedst at højrestille kolonne 2 og tre, men da
teksten ikke er lige lang, synes jeg også det kommer til at se fjollet ud.

Forslag til løsning efterlyses.

CSS-filen er her:
www.towle.dk/kulturcenter-ostsalling/css/style1.css

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Henrik Petersen

Dato : 21-11-04 22:06

"Kurt Hansen" <kurt@towle.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Egentlig ville det være bedst at højrestille kolonne 2 og tre, men da
> teksten ikke er lige lang, synes jeg også det kommer til at se fjollet ud.

Jeg tror jeg ville dele col 2 og 3 op i 2 col hver, så tal står højre
stillet, tekst venstre stillet og så lige lavce en left padding på
dencollonnerne med tekst. Så det ikke stå helt ved siden af talne..

henrik

Fra : Kurt Hansen

Dato : 22-11-04 07:48

Henrik Petersen wrote:
> [...]

> stillet, tekst venstre stillet og så lige lavce en left padding på
> dencollonnerne med tekst. Så det ikke stå helt ved siden af talne..

Jeg tror du har ret - det gør jeg

Venlig hilsen
Kurt