Lego Belville
Fra : Henrik L. S.

Dato : 21-11-04 20:48

Hej NG,

Vores datter ønsker sig brændende Lego Belville, og ligesom Lego generelt er
det jo temmelig dyrt.
Over nettet på noget der hedder Saksager Group kan man købe det billigere,
udvalget er dog ikke så stort.
Mit spørgsmål er bare hvor køber I andre, der er jo ingen grund til at give
mere for det end højst nødvendigt

På forhånd tak,

Pernille

Fra : Cat

Dato : 21-11-04 21:20

"Henrik L. S." <HenriklumholdtREMOVETHIS@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> udvalget er dog ikke så stort.
> Mit spørgsmål er bare hvor køber I andre, der er jo ingen grund til at

Vi holder konstant øje med tilbud. Og så regner vi på pris pr. legetime. Der
er lego nok billigere end så meget andet legetøj, som bliver kedeligt efter
fem timer.

Tine, der i perioder køber lego for 5000 kr årligt.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 21-11-04 22:37

"Cat" <dd@gg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Der
> er lego nok billigere end så meget andet legetøj, som bliver kedeligt

Helt korrekt, som jeg altid har sagt så er der minimum 1000 stykker legetøj
i 100 Lego klodser

> Tine, der i perioder køber lego for 5000 kr årligt.

Det koster og så er det sjovt at lege med.

Til Pernille:
Prøv at kigge i nogle af de udenlandske butikker, der kan man ofte være
heldig at finde sæt til under det halve af hvad de koster herhjemme.

Mvh
Benjamin, der er blevet vild med Bionicle

Fra : Marianne

Dato : 21-11-04 23:25

Eller, hvis du er interesseret i de store ting, så er www.ebay.co.uk jo også
en mulighed. Vær dog opmærksom på, at portoen kan løbe op i kr. 70.-

mvh
Marianne

Fra : Cat

Dato : 22-11-04 07:57

"Marianne" <handelfjerndette@lundbak.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
også
> en mulighed. Vær dog opmærksom på, at portoen kan løbe op i kr. 70.-

Der findes en særlig ebay for bare LEGO - den hedder
http://www.bricklink.com

Tine

Fra : Henrik L. S.

Dato : 23-11-04 15:51

Hej alle,

Tak for jeres tilbagemeldinger og links, vi prøver derfra

Hilsen Pernille

Fra : Nette

Dato : 22-11-04 10:04

"Henrik L. S." skrev

> Mit spørgsmål er bare hvor køber I andre, der er jo ingen grund til at
give
> mere for det end højst nødvendigt

Vi køber det brugt på qxl.dk
Der får vi over dobbelt så meget for pengene.

Nette

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-04 13:12

> [...]

> Mit spørgsmål er bare hvor køber I andre, der er jo ingen grund til at

Der kan købes lidt i dba, kunne jeg lige se.
Om det så er billigere end i butikkerne, kan jeg ikke lige svare på....

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/