java og asp.... hvordan ?
Fra : Jon Klose Larsen

Dato : 21-11-04 18:50

Hej

Jeg har nedenstående lille script, som fungerer perfekt.

Nu skal jeg have lavet noget "action", til hvilket jeg gerne ville bruge
asp.

Men når jeg sætter mere end en enkelt linie asp-kode ind, så ser det ud til
at intet af scriptet bliver kørt.

Hvordan klarer jeg dette problem ?

Jon

***********************
jk = window.confirm("please confirm, that you will cancel your flight in
CPT #<%=request.querystring("cpt")%>")
if (jk)
window.alert("Good!")
** her skal asp-koden køres **
else
window.alert("No changes made !")

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-11-04 22:50

Jon Klose Larsen skrev:

> Men når jeg sætter mere end en enkelt linie asp-kode ind, så
> ser det ud til at intet af scriptet bliver kørt.

Bliver din asp-kode i det hele taget kørt? (kig i kildekoden - står
der asp-kode endnu eller står resultatet af asp-koden der)

Giv gerne et link til din side - det er ofte lettere at hjælpe på
den måde.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : *XxX*

Dato : 21-11-04 22:33

"Jon Klose Larsen" <klose@post8fejl.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jon

> jk = window.confirm("please confirm, that you will cancel your flight in

Du kan ikke køre en server kode på clienten hvis det er det du mener. Hvis
din ASP kode kun skal køres hvis jk er sand, kan du evt. kalde en asp side i
en <script scr="minaspkode.asp?status=lykkedes"> eller hvad det nu er koden
hedder.