Overclocke 1700+ på Soltek SL-75 KAV re
Fra : Hansen & Bennetsen

Dato : 21-11-04 15:16

CPU'en er købt i England hos et firma, der sælger CPU'er, der testet til
at kunne overclockes. Den her AMD Athlon 1700+ skulle kunne yde som en
2400+. Jeg prøver dog at nøjes med 2200+ til en start.

Den skulle kunne styres med multiplyeren, men selv om JP 17 er sat til
enabled og SW 2 er sat til 14x133=1866 med en core-voltage på 1,75, så
får jeg fejlstart. Og BIOS påstår, at den kører med 1133 mhz.

Ham, jeg købte bundkortet af i Århus, havde kortsluttet alle tre ben på
JP 17. Jeg har rettet de tre ben ud og nøjes med at kortslutte med en af
de små, blå... Men skal jeg gøre som ham?

VH
Finn A. Hansen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-11-04 15:48

Hansen & Bennetsen wrote:

> en af de små, blå... Men skal jeg gøre som ham?

Det ved de alt om i dk.edb.hardware.overclocking

Jesper G. Poulsen