Socket 775 med plads til Zalman 7700
Fra : tom nielsen

Dato : 21-11-04 13:54

Hejsa,

Jeg er på jagt efter et bundkort til en P4 Socket775 - der skal være plads
til en Zalman 7700 (med mindre jeg finder en bedre og mere stille
kølemulighed)

Der skal desuden være pci/agp lås, sata controller, usb 2.0 og mindst 3 pci
slots.
Om der er AGP eller PCI-express er underodnet - grafikkortet skal nemlig
også skiftes.

Tom
--
www.ellebryg.dk