mæt hver dag
Fra : Ole

Dato : 20-11-04 10:33

Hver dag tager jo den anden, og jeg må indrømme at jeg ikke altid har været
lige seriøs i mit studie, det er kommet og gået. Umiddelbart kan nogle nøjes
med at lytte til prædikenen henne i menigheden og læse et kapitel hver dag,
og de syntes det opfylder deres behov, men faktisk skulle man gerne blive
mæt hver dag ligesom man får føde til kroppen.

Her er nogle tanker om hvordan jeg gør det lige nu

Jeg tager en bog af gangen

Lytter til 2 kapitler om morgenen og aftenen på
http://biblos.dk/prd/bibelen/kjv.php

Læsere kommentarere da disse ofte indeholder opdelinger af bogen man læser
som man måske ikke selv lægger mærke til, dette kan være vigtigt da det ofte
holder en nøgle til forståelse af helheden der er gemt under overfladen.

Skriv bogens indhold op i noter og forhold dig til dem i helhed fx
http://www.detnyetestamente.dk/artikler/mar-oversigt.php

Lav noter og søg Gud, jo mere du presser fremad, jo mere mæt bliver du også.
Det er skønt.

Ole

Fra : Ole

Dato : 20-11-04 10:35

"Ole" <o-madsen@tele2adsl.INVALID> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Her er nogle tanker om hvordan jeg gør det lige nu
>
> Jeg tager en bog af gangen
>
> Lytter til 2 kapitler om morgenen og aftenen på

Nærlæs et kapitel glemte jeg

Ole

Fra : Ole

Dato : 20-11-04 10:39

> Nærlæs et kapitel glemte jeg

Jeg kan selv godt lide Chuck Missler som lærer over en bog af gangen som man
så kan købe på mp3 cd http://www.detnyetestamente.dk/boger/mp3.php disse er
også en stor hjælp da han bruger GT til at forklare NT

Ole

Fra : Ingolf

Dato : 25-11-04 19:58

"Ole" <o-madsen@tele2adsl.INVALID> wrote in message
> Lytter til 2 kapitler om morgenen og aftenen på
> http://biblos.dk/prd/bibelen/kjv.php

Lækkert.. Biblen som lydbånd... Takker for linket!