SPOILER: Half-life 2 slutning
Fra : David Lebech

Dato : 19-11-04 23:31

Øhm, spoiler space?
..

Hvad sker der lige for slutningen i Half-life 2? Er der nogen, som kan gøre
mig klogere? Hvorfor stopper vi midt i det hele? Hvorfor får vi ikke en
"happy ending"? Hvad sker der med Alyx?

For mig virker det en smule ufærdigt, og det lægger da virkelig op til en
udvidelse af historien (HL3/expansions), eller hvad mener I?

Ellers et totalt fedt spil. Jeg har godt nok aldrig set så flot grafik
før... og lyden: Wow!

Mvh
David Lebech

Fra : René Lønstrup

Dato : 20-11-04 00:44

David Lebech wrote:
> [...]
> kan gøre mig klogere? Hvorfor stopper vi midt i det hele? Hvorfor får
> vi ikke en "happy ending"? Hvad sker der med Alyx?

Tjah, det ender ca. ligeså mystisk som HL1 gjorde, - sådan skal det bare
være, åbenbart. Jeg havde egentligt heller ikke regnet med at de havde lavet
en "Gordon and Alyx lives happily ever after" slutning, men det havde da
været fortjent...

> For mig virker det en smule ufærdigt, og det lægger da virkelig op
> til en udvidelse af historien (HL3/expansions), eller hvad mener I?

Ja, der lægges enormt meget op til en fortsættelse af historien. Personligt
håber jeg det bliver i form af en expansion, da det så er muligt at få den
at se inden for en overskuelig periode - og ikke først om 6 år når HL3 måske
bliver færdigt

> Ellers et totalt fedt spil. Jeg har godt nok aldrig set så flot grafik
> før... og lyden: Wow!

Ja, helt grimt var det jo ikke Syntes dog ikke at skyggerne var så
imponerende (efter at have vandret igennem Doom3), men det er vist også det
eneste kritikpunkt jeg kan komme i tanke om.

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-11-04 09:59

David Lebech skrev:

> eller hvad mener I?

Jeg mener det er skræmmende, at du allerede er kommet igennem det efter
så kort tid..........

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Kjeld.L

Dato : 20-11-04 12:42

Personligt syntes jeg ikke det er særligt langt et godt spil men kunne godt
havde været længere...er half life 1 ikke længere.
mvh
kj.Larsen