Trådløst netværk på suse 9.2 prof.
Fra : Henrik Hartig

Dato : 19-11-04 23:06

Hej
Er der nogen som ved hvordan jeg konfigurer mit trådløse netkort i suse
9.2 prof.
Tilsyneladende kan suse godt finde chippen, som er Intel pro/wireless
2200BG.
Men jeg kan ikke få det til at virke.

Henrik
nb. er helt ny i suse og yast

Fra : Peter Mogensen

Dato : 20-11-04 00:36

Henrik Hartig wrote:
> [...]
> 9.2 prof.
> Tilsyneladende kan suse godt finde chippen, som er Intel pro/wireless

_hvis_ vi antager at driveren virker og - som du siger - er rigtigt
installeret og finder kortet, hvilken opsætning har du så tænkt dig at
køre med? AdHoc? Managed? ... hvad tillader dit access-point? alt? ,
WEP? WPA?

Peter

Fra : Henrik Hartig

Dato : 22-11-04 01:49

Peter Mogensen wrote:

> [...]
> installeret og finder kortet, hvilken opsætning har du så tænkt dig at
> køre med? AdHoc? Managed? ... hvad tillader dit access-point? alt? ,

øhh adhoc access-point.... aner det ikke. Jeg har en Linksys- router, og
en bærbar som virker fint i Windows. Men jeg har fået løst problemet.
V.hj.a. yast, fik jeg sat skidtet rigtigt op