Half Life 2, billigst hvor?
Fra : Vega

Dato : 18-11-04 21:35

Hej.

Hvor kan jeg købe dette spil billigst i nærheden af Horsens?
Også over nettet hvis det fås billigt der.

Mvh. Vega.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 18-11-04 21:44

"Vega" wrote

> Hvor kan jeg købe dette spil billigst i nærheden af Horsens?
> Også over nettet hvis det fås billigt der.

Hmm Spilpriser.dk siger 329 plus fragt (softxchange)

Elgiganten er billigere 279, men har udsolgt online
Efter sigende skulle den fysiske forretning have på lager

- Peter

Fra : JRS -8260

Dato : 18-11-04 23:05

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Elgiganten er billigere 279, men har udsolgt online
> Efter sigende skulle den fysiske forretning have på lager

Der var ikke flere i Tilst (Århus) Da jeg forhørte mig ved dem onsdag..
Men, man kunne selvfølgelig blive skrevet op til når de fik nye hjem

MVH
JRS

Fra : Doc

Dato : 18-11-04 21:49

Jeg har købt mit til 280kr i Elgiganten i Randers. 100 meter væk i Fona og
Merlin, stod det til 400kr. :D Har i en Elgigant i Horsens, så prøv der.

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-04 22:01

"Doc" <spam@notwanted.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har købt mit til 280kr i Elgiganten i Randers. 100 meter væk i Fona og
> Merlin, stod det til 400kr. :D Har i en Elgigant i Horsens, så prøv der.

Det har vi desværre ikke (en elgigant), men jeg synes at have læst at nogle
havde fundet det til en rimelig penge i Bilka, og sådan en har vi da (endnu

Jeg vil i hvert tilfælde derned omkring i morgen, og så afbestille den HL2
jeg bestilte online hos Elgiganten, de havde på lager da jeg bestilte, men
må pænt vente til d. 22 førend de sender...

Lars B

Fra : Vega

Dato : 18-11-04 22:11

"Lars B. Jensen" <lars[at]Zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det har vi desværre ikke (en elgigant), men jeg synes at have læst at
> nogle havde fundet det til en rimelig penge i Bilka, og sådan en har vi da

Ja, endnu. Den river de jo nok ned.

> Jeg vil i hvert tilfælde derned omkring i morgen, og så afbestille den HL2
> jeg bestilte online hos Elgiganten, de havde på lager da jeg bestilte, men
> må pænt vente til d. 22 førend de sender...

Det kunne være man skulle kigge der så.

Mvh. Vega.

Fra : Anders

Dato : 18-11-04 22:37

www.cdwow.com har de det til 27 pund inkl. fragt. Det svarer til ca. 290
kr.

Anders

Fra : Aragorn25

Dato : 19-11-04 00:28

269kr i bilka, jeg købte mit i hundige, og der havde de tonsvis hjemme, så
tjeck bilka horsens

Fra : Casper Bang

Dato : 19-11-04 14:22

> 269kr i bilka, jeg købte mit i hundige, og der havde de tonsvis hjemme, så
> tjeck bilka horsens

Købte mit i bilka, Næstved i dag - 269, og mange på hylden.