NFSU2, det er jo fedt! men hvor gemmes sav~
Fra : Ukendt

Dato : 18-11-04 17:49

Så kom mitt NFSU2, og det er jo ret fedt!

Spillet er udviddet en del siden det første - bl.a. er området man kører i
blevet enormt stort, og der åbnes løbende for nye dele.

Det er ret fedt når "the Hills" bliver åbnet, så kan man rigtig opleve
hvordan man fra den øvre del af byen, kan se ud over hele det store område,
det er ret flot.

Grafikken er blevet pudset lidt af, men det kræver sin mælk at få alle
detaljer med. Jeg synes dog at textures på "den almindelige" trafik er
ringe - der er faktisk ikke rigtig nogle textures, kun farvede flader...

Nå, mit problem er nu, at jeg nok bliber nød til at geninstallere min spand
inden længe, men jeg kan død og pine ikke finde savegames?!

Er der nogen der ved hvor den gør af dem?

Lars B

Fra : Henrik Sahl

Dato : 18-11-04 19:08

"Lars B. Jensen" <lars[at]Zulfo[dot]dk> wrote in message
> [...]
> spand inden længe, men jeg kan død og pine ikke finde savegames?!
>
> Er der nogen der ved hvor den gør af dem?

C:\Documents and Settings\[DITNAVN]\Local Settings\Application Data\NFS
Underground 2

Mvh
Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-04 19:51

"Henrik Sahl" <sahl@ingenspamsnaps.dk> skrev i en meddelelse

> "Lars B. Jensen" <lars[at]Zulfo[dot]dk> wrote in message

> C:\Documents and Settings\[DITNAVN]\Local Settings\Application Data\NFS
> Underground 2

Fårk - jeg lover, jeg har gennemsøgt maskinen, jeg har "vis skjulte filer",
og jeg har med "søg" søgt efter "nfs", men lige nøjagtig den sti - den fandt
den ikke!

Tak for hjælpen Henrik!

> Mvh
> Henrik