chipsæt til trådløst netværk (SUSE prof. 9~
Fra : Henrik Hartig

Dato : 18-11-04 00:12

Hej
Jeg har efter lang tids ressarch fundet frem til - og bestilt - en ACER
Travelmate 8003LCi.
Det er overordentligt vigtigt for mig at jeg kan komme trådløst på
netværket, derfor har jeg købt SUSE professional 9.2, som, i manualen,
skriver de understøtter Intel PRO / Wireless 2100. Ved at ringe til ACER
support og kigge på ACER's hjemmeside

http://www.acer.dk/acereuro/page9.do?dau34.oid=4745&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=5&ctx1=DK&crc=1095007864

ses det at chipsettet netop er Intel PRO / Wireless 2100.

Til min skræk ser jeg på edbpriser og flere andre hjemmesider et andet
chipset, nemlig Intel PRO/Wireless 2200BG (2200! IKKE 2100!).

Er der nogen som ved om det har betydning for den trådløse forbindelse,
at chipsettet hedder 2200 og ikke 2100???
/henrik