Belastende at køre på en knallert-30!
Fra : Christian Jørgensen

Dato : 17-05-01 15:36

Daamn!
Jeg var lige en lille stiktur til kbh på min suzuki fz50 - bare for at køre
den nye cylinder lidt til...
Udover at man er ved at blive kørt ned et par gange af højresvingende
billister, så er der fandme også en gruppe unge på deres kæmpe-scootere der
fyrer efter mig, jeg futter hen til et hus, hvor jeg ved at jeg kan få hjælp
hvis de prøver på noget, og så råber de "køb en hurtigere knallert".. så
tænkte man: "ville de nakke den hvis jeg havde en hurtigere, eller ville de
bare køre om kap?!"
Fuckhoveder.. jeg vil ha mig en knallert 45, så jeg slipper for alt det
sti-kørsel med div. risici for at blive forfulgt (det er ikke første gang i
dag) af stive fyre på deres overtunede scootere!

/Christian Jørgensen

Fra : Brian Nørrelund Ande~

Dato : 17-05-01 18:46

Hej

Sæt tun på den ??

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 17-05-01 20:55

Hehehe... hvorfor tror du jeg er ved at køre cylinderen til manner

/-Christian

Fra : John Hewalo

Dato : 19-05-01 08:40

On Thu, 17 May 2001 21:55:24 +0200, "Christian Jørgensen"
<gubbar@fnuck.dk> wrote:

>Hehehe... hvorfor tror du jeg er ved at køre cylinderen til manner

Så du selv kan blive en af terroristerne?

John

Fra : RpR

Dato : 19-05-01 08:49

>Så du selv kan blive en af terroristerne?

Jeg tror indlægget var sarkastisk ment, mon ikke? =)

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 19-05-01 09:49

RpR wrote:

> Jeg tror indlægget var sarkastisk ment, mon ikke? =)

Her kommer lige en quote fra Christian Jørgensens indlæg der startede denne
tråd :

>Jeg var lige en lille stiktur til kbh på min suzuki fz50 - bare for at køre
>den nye cylinder lidt til...

Ergo er han altså selv ved at køre ny cylinder til. Om det så er en større end
standard, eller han blot har fået skiftet til ny original, melder historien
intet om.

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : John Hewalo

Dato : 19-05-01 12:17

On Sat, 19 May 2001 09:49:10 +0200, "RpR" <rpr@mopedgallery.com>
wrote:

>Jeg tror indlægget var sarkastisk ment,

Det var mit ikke.

>mon ikke? =)

Aner det ikke.

John

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 21-05-01 16:16

Du er sku en af de vildeste dødbidere der findes her i gruppen John.. lol..
Tror du selv at jeg ville gøre noget som jeg synes er ufedt at andre gør?
Brug lige øverste etage *G*

Christian

Fra : John Hewalo

Dato : 21-05-01 21:31

On Mon, 21 May 2001 17:16:13 +0200, "Christian Jørgensen"
<gubbar@fnuck.dk> wrote:

>Du er sku en af de vildeste dødbidere der findes her i gruppen John.. lol..

Du er ikke nem at narre.

>Tror du selv at jeg ville gøre noget som jeg synes er ufedt at andre gør?

Aldrig hørt om dobbeltmoral?

>Brug lige øverste etage *G*

Intet er umuligt for den som ikke selv skal gøre det.

mvh

John

Fra : A. Høegh

Dato : 19-05-01 19:15

> [...]
> sti-kørsel med div. risici for at blive forfulgt (det er ikke første gang
> dag) af stive fyre på deres overtunede scootere!

Ved du hvad du gør? Du køber jordens mest massive hjelm, et par monster
store læderhandsker, og et 8,5 hestes tunsæt fra Protuna, og så giver du de
bøser baghjul for vildt...ok, måske ikke, men jeg kan sq godt forstå din
fustration. Men lad børnene lege med deres legetøj...så kan vi andre le af
dem når deres totalt dyre, råtunede scootere bliver stjålet

M.v.h
A. Høegh

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 21-05-01 17:11

"Christian Jørgensen"
> [...]
køre
> den nye cylinder lidt til...
> Udover at man er ved at blive kørt ned et par gange af højresvingende

En 30 knallert er den abosult hurtigste måde at komme (lovligt) frem på i
kbh medmindre man har en god kondition og kan komme endnu hurtigere frem på
cykel. Jeg har endnu ikke oplevet det lyskryds hvor cyklister/knallerter på
cykelstien ikke kommer over i en cyklus... Min egen "rekord" er at holde
8min for at foretage et venstresving

Nogen morgener har jeg nærmest kørt om kap med en jog på cykelstien. Skal vi
ikke nøjes med at sige at det kræver lidt kreativ tolkning af færdselsloven
at jeg overhovdet kan hænge på (Og så kørte han nok også omkring 60 og ikke
kun 30....)

Men da jeg også gerne vil lidt længere omkring (ofte i Hillerød) kører jeg
stadig på en lidt større scooter
--
/Anders Majland Valby, Denmark
/Aprila Leonardo 150 98', 30kkm

Fra : Christian Pedersen

Dato : 25-05-01 19:17

> Min egen "rekord" er at holde
> 8min for at foretage et venstresving
Tagensvej/Tuborgvej-krydset ?

Nogen der ved om det er lovligt at trække forbi biler der holder stille i en
venstre/højresvingsbane hvis man selv skal svinge?
Nogle gange ser jeg motorcykler gøre det.

Christian