HL At spille uden internetforbindelse
Fra : Milan

Dato : 17-11-04 16:52

Hej !
Nu er det så endelig lykkedes mig både at oprette en konto hos Steam OG
registrere min HL Key. Så vidt så godt.

Når jeg skal spille, insisterer spillet på at starte via Steam, hvilket
naturligvis betyder, at jeg skal have "tændt" min netforbindelse. Det gider
jeg ikke !!

Hvordan slår man det fra, når nu spillet er registreret ?? Iflg. diverse
artikler burde internetforbindelse være unødvendig, når først

På forhånd tak
Finn

Fra : Mikael Schøler

Dato : 17-11-04 17:21

Milan wrote:
> [...]
>
> Hvordan slår man det fra, når nu spillet er registreret ?? Iflg. diverse
> artikler burde internetforbindelse være unødvendig, når først

ja jeg forstår det heller ikke helt.. Ifølge den bette guide der fulgte
med, så er det muligt at køre offline mode.. Går jeg ind på steam og
checker properties på Half Life 2, så står offline mode til ready.. men
hvorn hulen slår man det til??

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 17-11-04 19:34

In article <419b7a6b$0$165$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Mikael Schøler wrote:

> [...]
> med, så er det muligt at køre offline mode.. Går jeg ind på steam og
> checker properties på Half Life 2, så står offline mode til ready.. men

Jvf brochuiren skal Steam sættes til at huske password og gemme
settings på denne computer. Jeg kan ikke helt se om dit Windows
brugerID skal være det samme som på Steam.

Fra : Bufferz

Dato : 17-11-04 19:09

> Når jeg skal spille, insisterer spillet på at starte via Steam, hvilket
> naturligvis betyder, at jeg skal have "tændt" min netforbindelse. Det
gider
> jeg ikke !!

Sluk for dit internet og start spillet :)
Javist starter steam... men det behøver ikke at gå på nettet.

Simpelt :)

Fra : PerX ...

Dato : 19-11-04 03:51

In article <419b93c0$0$220$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, n0spam@4.m3
says...

> gider
>
> Sluk for dit internet og start spillet :)
> Javist starter steam... men det behøver ikke at gå på nettet.
>
> Simpelt :)

Bortset fra det ikke passer - hvis steam ikke kommer på nettet så siger
den at den ikke kan spille spillet lokalet.

Fra : Simon Skarum

Dato : 19-11-04 06:21

"PerX ..." skrev i en meddelelse
> Bortset fra det ikke passer - hvis steam ikke kommer på nettet så siger
> den at den ikke kan spille spillet lokalet.

Gå ind under settings i steam, vælg fanebladet Account og fjern så fluebenet
ved "Don't save account information on this computer". Det er mit bedste
bud...

Mvh. Simon

Fra : PerX ...

Dato : 19-11-04 03:50

In article <419b714a$0$17572$ba624c82@nntp06.dk.telia.net>,
finnevanghenriksen@mail1.stofanet.dk says...
> [...]
>
> Hvordan slår man det fra, når nu spillet er registreret ?? Iflg. diverse
> artikler burde internetforbindelse være unødvendig, når først

Det ser ikke ud til at virke - nogen siger at det kun virker med dial
up, hvis man har et net kort skal det fjernes?!

Men der er jo åbenbart kommet en no cd crack ;)

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 19-11-04 08:04

"PerX ..." wrote

> Det ser ikke ud til at virke - nogen siger at det kun virker med dial
> up, hvis man har et net kort skal det fjernes?!

Enten har Valve lavet det om indenfor de sidste dage eller også har du ikke
fået Steam konfigurereet korrekt

- Peter

Fra : René Lønstrup

Dato : 19-11-04 12:32

Peter Lykkegaard wrote:
> Enten har Valve lavet det om indenfor de sidste dage eller også har
> du ikke fået Steam konfigurereet korrekt

Tjah, jeg prøvede i onsdag og der fik jeg det godt nok til at lystre ved at
hive netværksstikket ud af computeren inden Steam startede op, igår
(torsdag) ville den ikke være med til det, men idag ville den godt
igen..Weird.

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet