Samme højde på <div> der floates til venst~
Fra : John H

Dato : 17-11-04 16:56

Jeg har to <div>'er som står ved siden af hinanden med float: left
Derunder har jeg endnu en <div> som jeg har sat til clear: both.

Problemet er at baggrundsfarven i de tre <div>'er er forskellig fra
resten af siden, så det ser lidt fjollet ud når der er mere indhold i
den ene af de to 'floatede', så kommer der et hul mellem den 'laveste'
dem, og ned til 'footeren' som gør at der er et irriterende hul midt i
det hele.

Kan jeg ikke på en eller anden måde sikre mig at de altid er lige
høje? så der er samme farve under hele indholdet.

Håber I forstår.

Fra : Steen

Dato : 17-11-04 21:49

John H wrote:

> Håber I forstår.

Kan du ikke lige give os et link til siden?

Mvh Steen

Fra : John Højsholt

Dato : 18-11-04 23:22

> Kan du ikke lige give os et link til siden?
>
> Mvh Steen

Det er desværre ikke muligt i øjeblikket, da den endnu ikke er uploadet.

Fra : John H

Dato : 19-11-04 05:34

On Wed, 17 Nov 2004 21:48:48 +0100, "Steen" <virker@ikke.invalid>
wrote:

>Kan du ikke lige give os et link til siden?

Det er desværre ikke muligt i øjeblikket, da siden endnu ikke er
uploadet.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 19-11-04 10:19

John H skrev:

> Det er desværre ikke muligt i øjeblikket, da siden endnu ikke er
> uploadet.

Så brug to minutter på at lægge den op. Hvis du ikke allerede har plads
på en webserver (mange har det via deres internetabonnement), kan du fx
bruge en tjeneste som <http://frac.dk/>.

--
Jens Gyldenkærne Clausen