afspille asx-filer?
Fra : Ivan

Dato : 17-11-04 13:36

Hej alle.....

Når jeg klikker på et link for at afspille en mediefil, bliver jeg spurgt
hvor på disken jeg vil gemme asx-filen. Kan man ikke lavedet sådan, at
computeren bare starter mediaplayer og begynder streamingen automatisk?

Ivan G

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-11-04 22:36

Ivan skrev:

> [...]
> spurgt hvor på disken jeg vil gemme asx-filen. Kan man ikke lavedet
> sådan, at computeren bare starter mediaplayer og begynder streamingen

Du kører Firefox right?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"