Hjælp til alle som vil høre om
Fra : Mikael Schøler

Dato : 17-11-04 11:38

Prøv denne test:

http://www.microsoft.com/windowsxp/using/games/gameadvisor/default.mspx

Den kan være en hjælp..

Mikael

Fra : Bufferz

Dato : 17-11-04 13:04

God side !

Dog skriver de at hl2 kræver 1gb free hdd
(hl2 kræver 4.5 gb)

Men ellers fint - tog lige testen:
http://img96.exs.cx/my.php?loc=img96&image=scan69.jpg
LOL ?

Time for upgrade ?.. Sir. yes Sir. !

Fra : Søren R

Dato : 17-11-04 16:09

On Wed, 17 Nov 2004 11:37:58 +0100, Mikael Schøler
<QM3mik_s@tdcadsl.dk> wrote:

>Prøv denne test:
>
>http://www.microsoft.com/windowsxp/using/games/gameadvisor/default.mspx
>
>Den kan være en hjælp..

Nice, kan ikke vente med at komme hjem og prøve

For det gamle lig kan da vel umuligt køre Half Life 2...eller kan det?

--
Søren R

¤ Træt af reklamer? http://www.hadereklamer.dk ¤
¤ http://www.esportnews.com ¤ <-- Looking for news writers!

Fra : Bufferz

Dato : 17-11-04 19:13

> For det gamle lig kan da vel umuligt køre Half Life 2...eller kan det?

Tro det eller lad værre - den gamle maskine jeg har /kan/ faktisk godt kører
HL2

TNT2 kortet kører med DirectX6 - hvilket er /under/ minimun kravene
1.ghz. 512 ram.

Alt er grimt og kører med ca 20-30 fps.. men det kører da... :P

Jeg skal have ny pc

Regner med noget i stil med
2.6-3.0 ghz, 512 ram, Radeon 9800 XT

Det burde kunne spille det lidt bedere ;)

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 17-11-04 19:47

"Bufferz" wrote

> Regner med noget i stil med
> 2.6-3.0 ghz, 512 ram, Radeon 9800 XT
>
> Det burde kunne spille det lidt bedere ;)

Jahh, lidt

- Peter

Fra : Bufferz

Dato : 17-11-04 22:58

> Jahh, lidt

Lidt MEGET måske ?
Håber da...

Fra : Jens Jensen

Dato : 17-11-04 21:58

"Bufferz" <n0spam@4.m3> wrote in message
> Jeg skal have ny pc
>
> Regner med noget i stil med
> 2.6-3.0 ghz, 512 ram, Radeon 9800 XT

Hvis du køber nyt, så vil jeg anbefale at gå op på 1GB ram. Jeg har flere
spil nu, hvor det samlede ram-forbrug ligger et pænt stykke over 512MB. Lige
for tiden spiller jeg Everquest 2, og der ligger ram-forbruget omkring de
900MB.