Prob i Word 2003
Fra : Ricko.

Dato : 17-11-04 07:56

Har lige fået et prob i word 2003 når jeg skal starte det op , har prøvet
med find og ret fejl , og har haft det afinstalleret og ind igen , men uden
held. jeg har lagt et billede op i dk.binaer om problemet , bruger win xp
sp2
link: news:cnesca$ek9$1@news.net.uni-c.dk

--
René & Lone.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 17-11-04 23:09

"Ricko." <ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse
> [...]
uden
> held. jeg har lagt et billede op i dk.binaer om problemet , bruger win xp

Det behøver vist ikke nødvendigvis at være et word problem, men kan dog godt
være det.
Hvis du har et systemgendannelsespunkt fra før du fik problemet, kunne du
prøve det.
Ellers kunne du fortælle lidt om, hvorledes problemet opstod.
Jeg har ledt lidt og kan se, at en del har haft samme problem og
tilsyneladende især mange med norton produkter (antivirus og internet
security)
Microsoft beskriver lidt om problematikken her:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;290301
hvor man skulle kunne hente et værktøj som måske kan fikse problemet.
Ellers vil jeg råde dig til at lave en søgning i Google.
Vælg "grupper" og tast søgeordene
the msi must be launched
så får du en masse hits, som du kan bruge til at læse igennem og måske finde
løsningen på dit problem.

Kurt