Autocomplete
Fra : Asbjørn Sloth Tønnes~

Dato : 17-05-01 13:36

Hvordan?

Asbjørn

Fra : Kim Pedersen [vbCode~

Dato : 17-05-01 16:22

Hej Asbjørn

> Hvordan?

Sådan : http://hjem.get2net.dk/vcoders/cm/tips/internet_autocomplete.htm

Hilsen/Best Regards
Kim Pedersen, vbCode Magician
http://hjem.get2net.dk/vcoders/cm
ICQ: 62990889

Fra : Asbjørn Sloth Tønnes~

Dato : 17-05-01 16:25

ala. Autocomplete-funktionen i VB tast form1. og der kommer en liste frem

Fra : Kim Pedersen [vbCode~

Dato : 18-05-01 12:13

Hej Asbjørn

> ala. Autocomplete-funktionen i VB tast form1. og der kommer en liste frem

Aha.. Ja se det er noget andet. Jeg har et eksempel liggende på netop det,
som jeg engang har lavet. Jeg skal bare lige finde det først. Send en mail
til info@vbcodemagician.dk . Så skal jeg nok sende det til dig.

Fra : Aino

Dato : 18-05-01 07:14

"Asbjørn Sloth Tønnesen" wrote:

> Hvordan?

Det er muligt at lægge en Toolbar Button ind (Customize > Commands >
Edit > Complete Word), og denne kan jo så tildeles en genvejskommando,
men det kører ikke automatisk som for objekter.

--
Mvh Aino

Never trust anything that can think for itself if you can't see where it
keeps its brain. - Mr Weasley

Fra : Aino

Dato : 18-05-01 07:19

Aino wrote:

> Det er muligt at lægge en Toolbar Button ind (Customize > Commands >
> Edit > Complete Word), og denne kan jo så tildeles en genvejskommando,
> men det kører ikke automatisk som for objekter.

I øvrigt har den allerede en genvejskommando (Ctrl Space)

Fra : Asbjørn Sloth Tønnes~

Dato : 18-05-01 10:31

Jeg skal lave en HTML/ASP/... editor
< udløser f.eks. en list box der hvor at markøren er