Nokia 6600
Fra : Jørgen Mouritsen

Dato : 15-11-04 22:18

Nokia 6600 låst til Debitel

Har telefonens SW version noget at sige om man kan låse den op med koder?

Har låst den første op jeg havde SW 4.09.1

Men har fået en ny med SW 5.27.0 og den vil ikke. nogle der har et forslag?

Har brugt koder fra www.tekit.dk på 4 andre telefoner, og det her er den
første der ikke virker...

Håber der er nogle der kan hjælpe!!

Mvh. Jørgen

Fra : helloo.dk

Dato : 16-11-04 00:53

"Jørgen Mouritsen" <mouritsen@FJERNandos.dk> skrev i en meddelelse
> Nokia 6600 låst til Debitel

Husk du har kun 5 forsøg. efter dette skal der kabel på for at låse den op.
Du kan altid finde en unlocker på www.dkunlock.dk
hilsen Dan
--
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadede telefoner. Du så os på TV lørdag d. 2. Oktober 2004.

Fra : René Løweneck

Dato : 14-12-04 11:38

Hej Jørgen !

"Jørgen Mouritsen" <mouritsen@FJERNandos.dk> wrote in message
> [...]
> Har låst den første op jeg havde SW 4.09.1
> Men har fået en ny med SW 5.27.0 og den vil ikke. nogle der har et

Jeg er i den samme situation som dig og har heller ikke kunnet unlocke
Nokia'en. Jeg har såmænd også prøvet en del mere end 5 gange, som normalt er
grænsen. Men det lader den faktisk også til at være ligeglad med. Den bliver
ved med at skrive "Forkert kode", hvor den egentligt burde skrive "Ikke
tilladt"

> Håber der er nogle der kan hjælpe!!

Det ser desværre ret sort ud. Se f.eks. dette :
http://nokiafree.org/forums/t70097/h/s.html og læg også mærke til en af de
beslægtede diskussioner nederst. Det lader til at være noget generelt Nokia
har lavet i de nyeste SW udgaver, for alle Nokia tlf. (

René Løweneck
www.loweneck.dk

Fra : helloo.dk

Dato : 14-12-04 12:30

"René Løweneck" <rene@loweneck.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bliver
> ved med at skrive "Forkert kode", hvor den egentligt burde skrive "Ikke

Det er fordi du endnu ikke har ramt den rigtige kode... Når du rammer den
rigtige kode vil den også skrive ikke tilladt..
men det er ikke noget problem da den altid kan låses op med kabel..
(www.dkunlock.dk)
hilsen Dan

Fra : René Løweneck

Dato : 14-12-04 14:17

Hej Dan !

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> wrote in message

> [...]
> rigtige kode vil den også skrive ikke tilladt..
> men det er ikke noget problem da den altid kan låses op med kabel..

Har du låst en Nokia 6600 med SW 5.27.0 op ? (med koder)

Så er det ret interessant, for jeg har ved utallige søgninger endnu ikke
fundet nogle, der har unlocked den med koder.

René Løweneck
www.loweneck.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-12-04 14:17

On Tue, 14 Dec 2004 14:16:33 +0100, "René Løweneck" <rene@loweneck.dk>
wrote:

>Har du låst en Nokia 6600 med SW 5.27.0 op ? (med koder)

Det har jeg.

>Så er det ret interessant, for jeg har ved utallige søgninger endnu ikke
>fundet nogle, der har unlocked den med koder.

Fundet!

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Få en Gmail-konto uden beregning, når du handler hos simlock.dk
- det kræver blot du beder om den ved ordreoprettelse...

Fra : helloo.dk

Dato : 14-12-04 17:46

> Har du låst en Nokia 6600 med SW 5.27.0 op ? (med koder)

Jeg benytter ikke koder.. Jeg bruger kun kabler

> Så er det ret interessant, for jeg har ved utallige søgninger endnu ikke
> fundet nogle, der har unlocked den med koder.

Jeg ved at Nokia har lavet lidt om på det der med koder... men Lasse
Hedegaard (simlock.dk) har en løsning.. (godt nok ikke gratis) men han kan
udregne koderne til de nyere..
hilsen Dan