Half-life 2 - kan I vente?
Fra : David Lebech

Dato : 15-11-04 19:09

http://www.hlfallout.net/ <-- Half-life 2 countdown

13 timer og 54 minutter pt.... kan I vente?!

Mvh
David Lebech

Fra : Erik

Dato : 15-11-04 19:17

"David Lebech" skrev:

> 13 timer og 54 minutter pt.... kan I vente?!

Nej!

--
Erik

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-04 20:01

"David Lebech" <lebech@privat.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.hlfallout.net/ <-- Half-life 2 countdown
>
> 13 timer og 54 minutter pt.... kan I vente?!

Ja... jeg får ikke tid til både NFSU2 og HL2

> Mvh
> David Lebech

Lars B

Fra : JRS -8260

Dato : 15-11-04 21:27

> [...]
> http://www.hlfallout.net/ <-- Half-life 2 countdown
>
> 13 timer og 54 minutter pt.... kan I vente?!

Nej det er sku ikke let! Men nu har man jo ventet på spillet i flere år, så
er bare glad for det endeligt kommer

Håber de har flere i butikkerne når jeg kommer derind ved 12-13-tiden i
morgen..

Nogen der ved hvad der følger med når man køber den i butikken? Er det
"Silver" udgaven eller ?

MVH
JRS

Fra : Bufferz

Dato : 15-11-04 21:47

> Nogen der ved hvad der følger med når man køber den i butikken? Er det
> "Silver" udgaven eller ?

Silver er på steam

i butikker hedder det Retail og Collectors eddition (stavenød)

Retail er HL2 + CSSource

Collectors eddition er /vist nok/ HL1source inkluderet + andet.. sry jeg ik
lige har undersøgt det.

Jeg har vundet HL2 Retail - det nøjes jeg med forreløbig - så kan man altid
opgradere på Steam senere

Fra : JRS -8260

Dato : 15-11-04 21:51

"Bufferz" <n0spam@4.m3> skrev i en meddelelse

> Retail er HL2 + CSSource

Nok den jeg vælger, da jeg da ikke er interesseret i t-shirt og sådan noget
fis.. Hvem render dog rundt i den slags.. (ja lige undtagen 14'årige til LAN
(ikke min mening at støde nogen))
Men håber da det bliver muligt at købe HL1-source gennem steam. Det kunne
jeg da godt tænke mig at prøve

MVH
JRS

Fra : David Lebech

Dato : 15-11-04 23:18

"JRS -8260" <jrsFjernMig@joso.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget
> fis.. Hvem render dog rundt i den slags.. (ja lige undtagen 14'årige til

Jeg har stadig min gamle Half-life t-shirt fra Half-life Generation, og jeg
bruger den skam stadig en gang imellem om søndagen eller når jeg skal nørde
lidt til et LAN. Tror ikke man vokser fra den slags :)

Mvh
David Lebech

Fra : ct

Dato : 15-11-04 23:49

Ordren 170xxxx har forladt Softxchange og er overgået til udbringning via
Brevpost. Det drejer sig om følgende varer:

- Half-Life 2

Jeg føler mig pludseligt lidt sløj, måske man skulle blive hjemme fra
arbejde i morgen *G*

ct

Fra : JRS -8260

Dato : 15-11-04 23:54

"ct" <claus@FJERNkjerkegaard.dk> skrev i en meddelelse
> Ordren 170xxxx har forladt Softxchange og er overgået til udbringning via
> Brevpost. Det drejer sig om følgende varer:

Godt det er brevpost! Tænk hvis de sendte som pakke og det måske først blev
bragt ud om aftenen

MVH
JRS

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 16-11-04 02:17

JRS -8260 wrote:
> "ct" <claus@FJERNkjerkegaard.dk> skrev i en meddelelse

> Godt det er brevpost! Tænk hvis de sendte som pakke og det måske først blev
> bragt ud om aftenen

Jeg har forudbestilt mit eksemplar fra Elgiganten til 349 kr. Nu ser jeg
så på deres hjemmeside, at de sælger det for 279 kr. Har jeg været for
hurtigt ude eller vil de mon nøjes med at trække de 279 kr fra mit kort?

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 16-11-04 09:37

"Thomas K. Jeppesen" wrote

> Jeg har forudbestilt mit eksemplar fra Elgiganten til 349 kr. Nu ser jeg
> så på deres hjemmeside, at de sælger det for 279 kr. Har jeg været for
> hurtigt ude eller vil de mon nøjes med at trække de 279 kr fra mit kort?

Elgiganten har prisgaranti - så bare klø på

- Peter

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 16-11-04 11:58

Peter Lykkegaard wrote:
> "Thomas K. Jeppesen" wrote

> Elgiganten har prisgaranti - så bare klø på

Jeg har lige modtaget spillet med posten.
På kvitteringen står der 349 + 15 kr i forsendelse.
Da jeg har over 30 km til den nærmeste Elgigant, vil jeg prøve at sende
dem en mail og forhøre mig.

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 15-11-04 23:57

ct wrote:
> [...]
>
> - Half-Life 2

> Jeg føler mig pludseligt lidt sløj, måske man skulle blive hjemme fra

Spillet går nok tabt i posten!

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 16-11-04 00:08

"Thomas K. Jeppesen" wrote

> Spillet går nok tabt i posten!

Jeps, jeg turde ikke betro så delikat en forsendelse til det ordinære
brevpostbud
Næhh pakkepost med track'n'trace
Hellere komme sikkert frem senere end slet ikke komme frem

- Peter

Fra : Allan Toft

Dato : 16-11-04 00:47

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> brevpostbud
> Næhh pakkepost med track'n'trace
> Hellere komme sikkert frem senere end slet ikke komme frem

Er der nogen der har bestilt hos softexchange med pakkepost der har fået
mail om at spillet er sendt?

Har nemlig selv gjort dette men har endnu tilgode at modtage både mail og
pakke med spil :(

Håber de bare har glemt at sende en mail med t&t og ikke også har glemt at
sende selve pakken....

/Allan

Fra : Mikael Schøler

Dato : 16-11-04 01:06

Allan Toft wrote:
> [...]
> pakke med spil :(
>
> Håber de bare har glemt at sende en mail med t&t og ikke også har glemt at

Kl 17.55 fik jeg denne:

Hej Mikael Schøler

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 16-11-04 16:24

"Allan Toft" wrote

> Er der nogen der har bestilt hos softexchange med pakkepost der har fået
> mail om at spillet er sendt?

SoftXchange har opdateret ordren med track and trace
/Me checking

16. november 2004

- Peter 05:34 Ankommet til aftenomdeling

Fra : ct

Dato : 16-11-04 16:06

> Spillet går nok tabt i posten!

Næh, hov, nu er det her sørme ))))))))))))))))))))))))

Fra : Mikael Schøler

Dato : 16-11-04 00:46

ct wrote:
> [...]
>
> - Half-Life 2

> Jeg føler mig pludseligt lidt sløj, måske man skulle blive hjemme fra

hahah den har jeg også fået... :)

Fra : Bam Bam

Dato : 16-11-04 01:08

On Mon, 15 Nov 2004 23:49:04 +0100, "ct" <claus@FJERNkjerkegaard.dk>
wrote:

> [...]
>
>- Half-Life 2

>Jeg føler mig pludseligt lidt sløj, måske man skulle blive hjemme fra

Så fik du vel også den følgende besked lidt senere :

"Hej XXX

Vi vil i de næste par dage pakke half-life 2 standard edition til alle
kunder med forudbestillinger. Da vi har så mange i bestilling at vi
umuligt vil kunne nå at pakke dem alle sammen mandag.

Beklager...

Du bedes derfor ignorere den mail du har modtaget tidligere om at din
ordre er afsendt!

Denne mail er automatisk udsendt fra vores IT system. Hvis du ønsker
personlig kontakt er du altid velkommen til at ringe til vores butik i
Århus på 86201310 eller sende en mail til service@softxchange.dk.

Med venlig hilsen
www.softxchange.dk"

Fra : Mikael Schøler

Dato : 16-11-04 01:39

Bam Bam wrote:

> [...]
>
> Denne mail er automatisk udsendt fra vores IT system. Hvis du ønsker
> personlig kontakt er du altid velkommen til at ringe til vores butik i

Niksenbiksen.. har ikke modtaget sådan en... :)

Fra : René Lønstrup

Dato : 16-11-04 08:24

Bam Bam wrote:
> Så fik du vel også den følgende besked lidt senere :

<SNIP>

Den modtog jeg i fredags, - og først en time senere kom så mailen om at de
havde sent pakken

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-11-04 23:58

David Lebech skrev:

> http://www.hlfallout.net/ <-- Half-life 2 countdown
>
> 13 timer og 54 minutter pt.... kan I vente?!

Sagtens - der er ikke noget jeg har nemmere ved

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Byte Me

Dato : 16-11-04 11:15

On Mon, 15 Nov 2004 19:08:54 +0100, "David Lebech" <lebech@privat.dk>
wrote:

>13 timer og 54 minutter pt.... kan I vente?!

Ventetiden er forbi. Posten har lige været her med min kopi af HL2.

Hold kæft hvor ser det godt ud. Jubiiii, nu skal der spilles.

mvh Byte Me

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-04 11:18

"Byte Me" <ByteMe@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> Ventetiden er forbi. Posten har lige været her med min kopi af HL2.
>
> Hold kæft hvor ser det godt ud. Jubiiii, nu skal der spilles.

Jeg kunne ikke holde mig.... jeg har sgu bestilt svinet fra Elgiganten...
håber de leverer det inden weekenden....

> mvh Byte Me

Lars B

Fra : Byte Me

Dato : 16-11-04 11:30

On Tue, 16 Nov 2004 11:18:23 +0100, "Lars B. Jensen"
<lars[at]Zulfo[dot]dk> wrote:

>Jeg kunne ikke holde mig....

Jeg håber da at du selv tørrer op.

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-04 12:55

> Jeg håber da at du selv tørrer op.

Jow jow

Havde ellers forsvoret at jeg ville købe det, førend jeg var færdig med
NFSU2....

Lars B

Fra : Mikael Schøler

Dato : 16-11-04 14:13

Byte Me wrote:

> Ventetiden er forbi. Posten har lige været her med min kopi af HL2.
>
> Hold kæft hvor ser det godt ud. Jubiiii, nu skal der spilles.
>
> mvh Byte Me
*hulk snøft* Posten har ikke været forbi her endnu... fuck jeg er ved at
være utålmodig.. *G*

Fra : Byte Me

Dato : 16-11-04 16:03

On Tue, 16 Nov 2004 14:12:33 +0100, Mikael Schøler
<QM3mik_s@tdcadsl.dk> wrote:

>*hulk snøft* Posten har ikke været forbi her endnu... fuck jeg er ved at
>være utålmodig.. *G*

Hæ, ja det er sgu da godt nok surt. :o\

Ellers et kanon spil. Har spillet uafbrudt i 5 timer nu og er
ved at få ondt i håndleddet.
Fedt at man kan påvirke så mange ting i spillet. Skubbe til
ting, løfte ting og flytte dem, osv.

mvh BM

Fra : Mikael Schøler

Dato : 16-11-04 16:12

Byte Me wrote:

> [...]
> ved at få ondt i håndleddet.
> Fedt at man kan påvirke så mange ting i spillet. Skubbe til

Kl er nu 16.11 og har ikke set skyggen af postbud.. :(