Pc på Amiga skærm??
Fra : Tommy

Dato : 17-05-01 12:46

Kan oventstående lade sig gøre???Hvor kan man evt.købe et kabel eller kan
det bygges selv?????
Til de elektronik sagkyndige kan jeg oplyse at der er bagpå skærmen er
følgende:
1.knap "Analogue TTL"
1.knap "CVBS" , "RGB","LCA"
1.9-benet hunstik(ligner COM-port) hvor der står "RGB"
1. "phono"stik hun hvor der står CVBS/L.

håber det hjælper........

--
Mvh Tommy & Helle

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 17-05-01 12:56

"Tommy" <tommyoghelle@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 1.knap "CVBS" , "RGB","LCA"
> 1.9-benet hunstik(ligner COM-port) hvor der står "RGB"
> 1. "phono"stik hun hvor der står CVBS/L.

Hej

Du skal nok ikke regne med at få PC-billede på en AMIGA-skærm, medmindre der
er tale om en VGA MultiSync monitor, hvilket den beskrivelse du har ovenfor
ikke tyder på. Du KAN, hvis du har et grafikkort med TV-out benytte dig af
phonostikket med CVBS/L-betegnelsen, men billedkvaliteten vil ikke være
noget at skrive hjem om.

Den AMIGA-skærm du beskriver er en ganske almindelig RGB-monitor (En Philips
8832-II, eller en Commodore 1084, kan det passe?!), som altså ikke har den
fornødne teknik / opløsning til at vise et rigtigt VGA billede.

Du kan til gengæld godt gå den anden vej (Altså Amiga+VGA), ved at investere
i en adaptor. Håber det var til lidt hjælp.

mvh
Peter

Fra : Tommy

Dato : 18-05-01 13:50

Falckredderen Ragga Muffin <no@spam.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9e0e9a$60s$1@sunsite.dk...

> [...]
Philips
> 8832-II, eller en Commodore 1084, kan det passe?!),

Jeps Phillips.....

som altså ikke har den
> fornødne teknik / opløsning til at vise et rigtigt VGA billede.

ØV!

> Du kan til gengæld godt gå den anden vej (Altså Amiga+VGA), ved at
investere
> i en adaptor. Håber det var til lidt hjælp.

Jo da mange tak.....