Windos Media Player 9 under Linux
Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 14-11-04 19:03

Findes der nogen måde hvorpå man kan få installeret en Windows Media
player 9 codec under Linux (Totem) så man kan afspille disse filer også.
Jeg har både Windows 98SE og XP at "grabbe" fra hvis det er nødvendigt.

Bruger Mandrake 10 - kernel 2.6 og totem ell xmovie.

Synes ikke jeg kan finde det rigtige på google.

Jørn

Fra : Jens

Dato : 14-11-04 19:30

Jørn Hundebøll wrote:

> [...]
>
> Bruger Mandrake 10 - kernel 2.6 og totem ell xmovie.
>
> Synes ikke jeg kan finde det rigtige på google.

Hej

Du kan bruge mplayer med filen win32codecs.tar.bz2 som findes med eks. med
google til at afspille alle WM codec. Men jeg ved ikke om de kan virke med
Totem!!

Jens

Fra : Hans Houmøller

Dato : 02-12-04 18:53

Jørn Hundebøll wrote:

> Bruger Mandrake 10 - kernel 2.6 og totem ell xmovie.
>
> Synes ikke jeg kan finde det rigtige på google.
>
> Jørn

Hej, Jørn! Du er ikke alene. Jeg har heller ikke endnu fundet ud af det. I
mit helt gamle Mandrake 8.1 kunne jeg godt afspille TV-avisen, f.eks., i
Netscape, men nu kan jeg ingenting!
;-/ Hans