FC3 og HP iPaq 2210
Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 14-11-04 18:44

Hejsa

Jeg har lige fået mig en HP iPaq 2210, som jeg naturligvis gerne vil have
synkroniseret med Evolution. Men jeg kan ikke få Synce
(synce.sourgeforge.net) til at installere...

Jeg har downloadet de RPM'er, jeg mener, der skal til (se
http://synce.sourceforge.net/synce/rpms.php), men...

# rpm -Uvh synce*.rpm
error: Failed dependencies:
multisync >= 0.80 is needed by synce-multisync_plugin-0.9.0-1.i386
libgtop-2.0.so.2 is needed by synce-trayicon-0.9.0-1.i386

Derfor har jeg så downloadet multisync 0.8.2 og kørt en configure + make
install på den. Derefter skal man kompilere de plugins, man skal bruge,
så jeg har forsøgt:

# cd plugins/evolution_sync
# ./configure

men så får jeg følgende:

configure: error: This version of the Evolution plugin (and MultiSync)
does only work with Evolution >= 1.4.

hvilket er træls, idet jeg kører Evolution 2.0.2.

Nogen der kan fortælle mig, hvordan jeg kommer omkring dén show stopper?

--
Mvh.
/Thomas