Win ME vil ikke lukke!
Fra : KO

Dato : 17-05-01 11:10

Har lige installeret Windows ME på en ny maskine. Men ved nedlukning (start -> luk computeren -> luk computeren), kører Windows kun
til sort skærm, og så ikke videre!! Den vil bare ikke lukke PC'eren helt ned ;-(

Har forsøgt alt.... har i nogle idéer?

Asus A7v-E bundkort
Duron750 Mhz
Seagate 30GB HD
Geforce 2 MX

Fra : Torben S. Nielsen

Dato : 17-05-01 15:37

Det er vel unødvendigt at spørge om power management er enabled i bios?

Fra : Morten

Dato : 18-05-01 22:13

Jeg havde lignende problemer, men efter at jeg opdaterede min drivere til
grafikkortet, blev problemt løst....

mvh
Morten
Ps. Jeg har også Geforce 2 MX

Fra : René Nielsen

Dato : 20-05-01 09:20

Hej...
Jeg havde lign. problem. I BIOS satte jeg Win Me til at styre irq. Det
hjalp. Har du prøvet det? Default er det dit mobo der styrer irq.
Good luck: René

Fra : Flyfisher

Dato : 20-05-01 21:37

Prøv at disable dit "opkaldskort" i enhedshåndteringen, det plejer at
hjælpe