Hjælp til valg af lydkort
Fra : Anders Hyltoft

Dato : 17-05-01 10:11

Jeg skal igang med at lave lidt musik herhjemme på min pc.

Jeg har i øjeblikket et alm. LIVE lydkort, og vil gerne vide om det er
nødvendigt (eller bare en fordel) at opgradere det til noget andet, når jeg
vil bruge Magix Music Studio programmet?

Hvis der evt. er nogle der kender til andre gode programmer, som kan bruges
til også at optage guitar riffs, og keyboard selv, så er forslag meget
velkomne?

Anders Hyltoft

Fra : ZiCoN

Dato : 17-05-01 16:58

Umidelbart vil jeg mene du har et skide godt kort i forvejen... jeg bruger
selv det samme 1024 player... men skal du ud at købe noget andet vil jeg
anbefale Terratec DMX Xfire 1024.. det er klart det fedeste kort på markedet
idag.. www.terratec.de godt nok på tysk.. jeg kan ikke huske den den
engelske side