MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Problemer med Flash Player
Fra : flemming chr. nielse~

Dato : 14-11-04 00:53

Det går nemt nok at installere og bruge Macromedia Flash Player, men når jeg
engang imellem for at rydde op på computeren sletter "Temporary Internet
Files" ryger flash player med ud, og når jeg næste gang skal bruge den, må
den irriterende nok geninstalleres. Kan det være meningen? Eller hvad gør
man? Med Macromedia Shockwave Player har jeg ikke de samme problemer, og her
lægger programmet sig pænt i sin egen mappe.

--
mvh.
Flemming Chr. Nielsen

Fra : flemming chr. nielse~

Dato : 14-11-04 17:34

Åbenbart er der ikke rigtig nogen, der har en løsning. Jeg har nu
konstateret, at Flash Player også opretter sin egen mappe med en række
undermapper, men det hjælper altsammen ikke meget, når det tilhørende
ActiveX-objekt i Download Programme Files-mappen ryger ud ved sletning af de
temporære internet filer. Sært nok, for de andre ActiveX-objekter forsvinder
ikke fra mappen.
Hvad pokker er problemet?

Fra : JacobS.

Dato : 14-11-04 18:27

"flemming chr. nielsen" skrev d. 14-11-04 00:53 dette indlæg :
> [...]
og her
> lægger programmet sig pænt i sin egen mappe.

Når du sletter mappen tepetary internet files, sletter du kun
instalations programmet!
Men når du går ind og bruge diskoprydning er der et kryds ud fra
download programs. og det kryds skal fjernes!

http://www.kandu.dk/

Fra : flemming chr. nielse~

Dato : 14-11-04 19:02

Jamen, jeg bruger ikke diskoprydning og har ikke noget flueben ud for
Downloaded Programme Files. Jeg sletter kun de temporære internet filer via
Egenkaber for Internet Explorer. Det, der sker, er åbenbart, at programmet
lægger sig et temporært sted. I øvrigt er problemet kommet, siden jeg
installerede Service Pack 2 til Windows XP, men jeg tvivler på, om der er en
sammenhæng.