MS Windows
briani 27239
Override automatisk opstart af CD
Fra : Martin Sand.

Dato : 14-11-04 00:34

Kan man override den automatiske opstart af et medie når det lægges i fx
CD-rom drevet? Altså ikke permanent slå funktionen fra, men fx hvis man
kunne holde CTRL nede imens CD'en blev lagt i, så startede den automatisk
afspilning ikke...

--
MVH Martin

feedback AT stofanet dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 14-11-04 01:12

Martin Sand. skrev :
> [...]
> CD-rom drevet? Altså ikke permanent slå funktionen fra, men fx hvis man
> kunne holde CTRL nede imens CD'en blev lagt i, så startede den automatisk

Prøv at holde Shift tasten nede mens du lukker skuffen og lidt efter...

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Martin Sand.

Dato : 14-11-04 16:01

Michael Lund Sørensen wrote:
> Prøv at holde Shift tasten nede mens du lukker skuffen og lidt
> efter...

Nåh doooh... Shift var den eneste jeg ikke havde prøvet.
CRTL+Shift, ALT+CTRL, Shift+CTRL+ALT, ALT... tja... selv Esc prøvede jeg!
*hehe*
Men tak for hjælpen y'all.

--
MVH Martin

feedback AT stofanet dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-11-04 01:40

Martin Sand. skrev:

> [...]
>CD-rom drevet? Altså ikke permanent slå funktionen fra, men fx hvis man
>kunne holde CTRL nede imens CD'en blev lagt i, så startede den automatisk

Hvis du klikker på Shift (store bogstaver), så bør autorun være
slået fra.
--
Knud

Fra : Leonard

Dato : 14-11-04 10:05

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

>Hvis du klikker på Shift (store bogstaver), så bør autorun være
>slået fra.

Hvordan klikker man på en tast på tastaturet?
- altså med mindre man har et tastaturprogram på skærmen, hvor man
bruger musen til at taste med?

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Palle

Dato : 14-11-04 01:47

"Martin Sand." <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> CD-rom drevet? Altså ikke permanent slå funktionen fra, men fx hvis man
> kunne holde CTRL nede imens CD'en blev lagt i, så startede den automatisk

Override?

Fra : ///JJ

Dato : 14-11-04 02:04

Palle wrote:
> "Martin Sand." <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
>>
> Override?

Jeg tror der menes overrule...

///JJ

Fra : Leony

Dato : 14-11-04 16:58

"///JJ" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror der menes overrule...

Begge dele betyder ifølge min engelsk/dansk ordbog "underkende".
Så mon ikke begge dele kan bruges.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/