Mail problemer TIscali?
Fra : Brian k

Dato : 13-11-04 17:32

Hej

Er der andre end mig der har problemer med at hente mails fra Tiscali? (4 ud
af 10 gange siger den "bad username or password), det har stået på i 3 dage
nu.

Fra : Lars H. Fischer

Dato : 15-11-04 10:27

Brian k wrote:
> [...]
> af 10 gange siger den "bad username or password), det har stået på i 3 dage

Jep, samme problem her - er dog først opstået i dag.

Hilsen
Lars H. Fischer

Fra : Arne Madsen

Dato : 15-11-04 11:23

Jeg har oplevet det ret længe. Det svinger meget, det ser jeg da jeg henter
post hvert 15 min. Ofte fremkommer PW/brugernavn fejl, i perioder på nogle
timer kan det så gå gladt.
Er der nogle der har talt med tiscali ?
Der har også været problemer med at mail er forsinket i flere dage...

Arne.

Fra : Jesper Krogh

Dato : 15-11-04 11:25

I dk.edb.internet.udbydere.xdsl, skrev Arne Madsen:
> [...]
> timer kan det så gå gladt.
> Er der nogle der har talt med tiscali ?
> Der har også været problemer med at mail er forsinket i flere dage...

http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=25880

Jesper

--
../Jesper Krogh, jesper@krogh.cc