Iomega
Fra : Thomas Dalsgaard

Dato : 17-05-01 09:29

For en del år siden skiftede et firma navn til Iomega..
Er der nogen der ved hvad det hed før???

På forhånd tak
Thomas

Fra : Ove Pedersen

Dato : 22-05-01 21:44

"Thomas Dalsgaard" <td@its.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> For en del år siden skiftede et firma navn til Iomega..
> Er der nogen der ved hvad det hed før???

Du tænker vel på dem med zip og jaz drevene. De har da vist heddet Iomega de
sidste 10 - 15 år
Men de var oprindelig kendt for deres Bernoulli drev,måske er det navnet????

Ove Pedersen

Fra : Dr. Ralph

Dato : 23-05-01 11:40

On Thu, 17 May 2001 10:28:58 +0200, "Thomas Dalsgaard" <td@its.dtu.dk>
wrote:

>For en del år siden skiftede et firma navn til Iomega..
>Er der nogen der ved hvad det hed før???
>
>På forhånd tak
>Thomas

Iomega har heddet Iomega meget længe, men måske tænker du på, at
Iomega opkøbte det konkurramte konkurrent af bærbare
datalagringsmedier - SyQuest, der jo lavede SparQ drevet, som jeg var
den lykkelige ejer af for 2 år siden - indtil de elendige medier gik i
stykker, så var jeg IKKE lykkelig længere.

Jeg ved egentlig ikke, hvorfor Iomega opkøbte Syquest, fordi jeg kan
ikke se, hvad de skulle bruge Syquest viden og produkter til - det gik
jo netop konkurs, fordi medier& hardware ikke fungerede.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@remove.mail.com
Please remove "remove." before mailing me.